Snigel Skrevet 25. mars 2016 #1 Skrevet 25. mars 2016 (endret) Er du norsk og har ei jernpanne er det sannsynligvis denne: http://www.jernia.no/produkt/-/vis-produkt/fiskars-jernpanne-brasserie-27cm/58012629 Funker bra den, men det er ikke produsert glasslokk til den. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe et glasslokk som passer. Eventuelet en gryte eller noe som har et lokk som også passer panna. Endret 25. mars 2016 av Snigel
visp Skrevet 25. mars 2016 #2 Skrevet 25. mars 2016 Jeg bruker bare et flatt lokk som stammer fra noe annet (enkelt å få tak i på loppemarked) eller så tar jeg aluminiumsfolie over; funker helt bra.
Snigel Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2016 Jo, men det hadde vært så fint med et passende glasslokk. Kan ikke fatte hvorfor produsenten ikke lager det.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #4 Skrevet 25. mars 2016 Kjøp en billig kasserolle på bruktbutikk og bruk lokket. Eller gå i en vanlig Jernia, CK eller annen butikk og finn glasslokk. De selges løse. Søker du på Ebay finner du sikkert også masse. Mål diameteren den er avgjørende for riktig størrelse. Anonymkode: c6493...793
visp Skrevet 25. mars 2016 #5 Skrevet 25. mars 2016 12 minutter siden, Snigel skrev: Jo, men det hadde vært så fint med et passende glasslokk. Kan ikke fatte hvorfor produsenten ikke lager det. Men de flate lokkene jeg snakker om tar minimalt med plass i skapet også; et sånt stort glasslokk tar jo opp så mye rom.
Snigel Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2016 Sant nok, men det er altså et sånn glasslokk jeg er på jakt etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå