Makeupgeek Skrevet 25. mars 2016 #1 Skrevet 25. mars 2016 Hei folkens! Jeg er på utkikk etter en ny rettetang og lurer på om dere har noen gode anbefalinger. Håret mitt er passe tykt, langt og bølgete. Rettetangen bør ideelt sett ha justerbar temperatur, god kvalitet, god pris og slite minst mulig på håret. Tusen takk på forhånd!
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #2 Skrevet 25. mars 2016 GHD! Den koster litt, I know, men den er verdt pengene. Har hatt min i tre år nå, aldri hatt problemer med den, den er kjempegod å bruke på håret - jeg bruker den daglig. Har tykt, mellomlangt, både krøllete og bølgete (kommer an på dagsformen) og generelt vanskelig hår. Anonymkode: 46e7c...2d1
Sirah Skrevet 25. mars 2016 #3 Skrevet 25. mars 2016 Jeg vil også anbefale GHD sin! Jeg har halvlangt bølgete hår og bruker den MYE! Håret er rett på null komma svish og den sliter lite. Min er vel en fire år gammel nå og verdt hver krone.
annebanane Skrevet 25. mars 2016 #4 Skrevet 25. mars 2016 Jeg har tykt, krøllete og krusete hår. Utenom frisørarbeid, så er det ingen tang som har gjort det bedre enn ghd sin. Den tar håret på en til to strøk, i motsetning til 5+ som alle andre. Ikkje minst har det holdt seg utrolig bra. Skal jeg kjøpe en ny så blir det den, selv om den er svindyr.
Nana Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 Jeg sverger til GHD. Har hatt det i alle år og er superfornøyd. Bare ikke kjøp den aller nyeste, den som heter platinum. Den har dårligere grep, du må gå gjennom håret flere ganger før det blir rett og utformingen på enden gjør at det ikke er like lett å få tak i håret rundt ansiktet.
Sandie Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 Kan anbefale SteamPod fra L'Oreal.Den drives av både varme og vanndamp,og skal derfor slite mindre på håret enn de vanlige rettetangene som kun drives av varme.Jeg har tykt hår med fall,men trenger kun dele håret 3 seksjoner på hver side,og gå over hver enkelt seksjon en eneste gang.Det er flere temperaturinnstillinger,og den er veldig enkel og rask å bruke.Litt usikker på prins,den er ikke den billigste.Uansett synes jeg den er verdt hver krone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå