AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1 Skrevet 25. mars 2016 Har møtt en mann på 41 år uten barn. Han nevnte første gang vi møttes at han var 41 år og ikke hadde barn, med vekt på ikke. Jeg vet at man ikke kan tolke sånt uten å spørre, men erfaring anyone?? Utfallene kan være "jeg er 41 år og har ikke barn. jeg vil veldig gjerne ha barn i fremtiden" eller "jeg er 41 år og har ikke barn. slik skal det fortsette i fremtiden også" Hilsen despo etter barn / dont judge me Anonymkode: f1877...51c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #2 Skrevet 25. mars 2016 du er temmelig desperat hvis du tror at vi har svaret på din gåte. Hvor gammel er du? Anonymkode: 8bca7...5e7 6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #3 Skrevet 25. mars 2016 Spør han da vel hvordan kan vi vite? Anonymkode: 316fa...129 7
Uhørt Skrevet 25. mars 2016 #4 Skrevet 25. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har møtt en mann på 41 år uten barn. Han nevnte første gang vi møttes at han var 41 år og ikke hadde barn, med vekt på ikke. Jeg vet at man ikke kan tolke sånt uten å spørre, men erfaring anyone?? Utfallene kan være Anonymkode: f1877...51c "jeg er 41 år og har ikke barn. Så du trenger ikke bekymre deg over at jeg har unger på besøk annenhver helg. Jeg er unik der av de fleste på 41 år." Og jeg bare måtte nevne det for du er så heit og sexy at jeg kjører all inn fra start med mitt barnløsekort? 11
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #5 Skrevet 25. mars 2016 57 minutter siden, Uhørt skrev: "jeg er 41 år og har ikke barn. Så du trenger ikke bekymre deg over at jeg har unger på besøk annenhver helg. Jeg er unik der av de fleste på 41 år." Og jeg bare måtte nevne det for du er så heit og sexy at jeg kjører all inn fra start med mitt barnløsekort? Fordi det er en super fordel å møte en på 41 år uten barn! Slippe unger fra før, bitter eks... er jo drømmen. Vanskelig å tolke ut fra meldingen om han har lyst på barn da. Hvor gammel er du, TS? Anonymkode: 10d88...828 3
Cleopatra. Skrevet 25. mars 2016 #7 Skrevet 25. mars 2016 Noen ønsker ikke barn og noen ønsker barn en dag, men blir godt voksne uten å finne en person de gjerne vil få barn med. Tror nok du er nødt til å spørre han bare.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #8 Skrevet 25. mars 2016 Altså... Du må jo nesten spørre han for at du skal vite hvordan han stiller seg når det gjelder barn. Anonymkode: a14cd...aa8
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #9 Skrevet 25. mars 2016 He he. Jeg er kvinne på samme alder uten barn. Da jeg skrev til en mann (som har barn) på Tinder at jeg ikke har barn, så skrev han ikke noe mer tilbake til meg. Lurer på om han ble skremt/ tok det for gitt at jeg vil ha barn. Men jeg vil jo ikke ha barn. Anonymkode: 2cc93...8d4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #10 Skrevet 25. mars 2016 4 timer siden, Uhørt skrev: "jeg er 41 år og har ikke barn. Så du trenger ikke bekymre deg over at jeg har unger på besøk annenhver helg. Jeg er unik der av de fleste på 41 år." Og jeg bare måtte nevne det for du er så heit og sexy at jeg kjører all inn fra start med mitt barnløsekort? Hva du mener? Anonymkode: f1877...51c
Chiubi Skrevet 25. mars 2016 #11 Skrevet 25. mars 2016 Han er den eneste som kan svare deg på dette, så du bør nok spørre ham i stedet for KG
Uhørt Skrevet 25. mars 2016 #12 Skrevet 25. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva du mener? Anonymkode: f1877...51c Det vet du nok. Tipper du er en fin snelle jeg så da kjøres det på med full styrke fra en mann på 41år med å selge seg inn i tankene dine.
Justia Skrevet 25. mars 2016 #13 Skrevet 25. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har møtt en mann på 41 år uten barn. Han nevnte første gang vi møttes at han var 41 år og ikke hadde barn, med vekt på ikke. Jeg vet at man ikke kan tolke sånt uten å spørre, men erfaring anyone?? Utfallene kan være "jeg er 41 år og har ikke barn. jeg vil veldig gjerne ha barn i fremtiden" eller "jeg er 41 år og har ikke barn. slik skal det fortsette i fremtiden også" Hilsen despo etter barn / dont judge me Anonymkode: f1877...51c Du har helt rett! Det kan være både det ene og det andre... Spør han da vel?!? Noen ganger skjønner jeg bare ikke spørsmålene her inne. Hva vil du oppnå med å spørre oss? Se hvor mange som gjetter hva? For det blir jo ren gjetting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå