AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1 Skrevet 25. mars 2016 Kan noen av dere spesielt kvinner som har erfaring med fot fetish, fortelle litt om erfaringer/historier ? Synes det er en interessant fetish Anonymkode: 8d1ee...3dd
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #2 Skrevet 25. mars 2016 Eksen min hadde det, og jeg har fobi mot føtter. Han pleier gjøre mye ekkelt med de da jeg sov, filmet det og da det ble slutt så sendte han meg alle videoene og bildene og jeg begynte spy. Anonymkode: d96c3...899
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #3 Skrevet 25. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Eksen min hadde det, og jeg har fobi mot føtter. Han pleier gjøre mye ekkelt med de da jeg sov, filmet det og da det ble slutt så sendte han meg alle videoene og bildene og jeg begynte spy. Anonymkode: d96c3...899 Oi såpass ja! Kan jeg spørre om du kan utdype litt mer? TS Anonymkode: 8d1ee...3dd
Okapi Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 For hundre år siden fikk jeg en melding på Myspace, fra en velkledd og velfrisert herre på rundt 40. Den lød omtrent slik (fritt etter hukommelsen og oversatt fra engelsk): "Hei. Jeg synes du har flotte bilder. Det har alltid vært en drøm for meg å betjene føttene til en mann med langt hår, og håper du har anledning til og ønske om å treffes. Jeg skal gi deg en opplevelse utenom det vanlige." Hva koblingen mellom hår og føtter var, hvorfor en amerikaner kontaktet en nordmann om noe sånt, og hvorfor han i det hele tatt valgte å kontakte streite folk, vites ikke, siden jeg aldri svarte. Lurer fortsatt litt, for å være ærlig.
Saraby Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 Tråden er ryddet for latterliggjøring. -Saraby, mod.
Katten.2.0 Skrevet 26. mars 2016 #6 Skrevet 26. mars 2016 (endret) 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi såpass ja! Kan jeg spørre om du kan utdype litt mer? TS Anonymkode: 8d1ee...3dd Dette var virkelig lite gjennomtenkt av deg, TS. Det vitner om manglende forståelse for situasjonene hennes, hennes følelser og en situasjon som gav henne såpass sterkt ubehag at det fikk henne til å kaste opp. Hadde det vært i den virkelige verden hadde du sett meg klaske håndflaten i min egen panne, for å uttrykke mine følelser ovenfor hva jeg nettopp observerte, men siden dette er et forum hvor man må gjøre sine meninger i klartekst for å unngå skyteglade regelryttere, må det holde med et mentalt bilde. Innlegget er redigert for spørsmål til modereringen. Minner om at slikt kan tas på PM eller i Ris&Ros. -Saraby, mod. Endret 26. mars 2016 av Saraby 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #7 Skrevet 26. mars 2016 Jeg hadde en eks som hadde fotfetisj. For hans del tok det mer og mer overhånd, og til slutt var det bare føttene mine som fikk oppmerksomhet, og han ble helt avhengig av at føttene måtte være involvert for at han i det hele tatt skulle få tenning. For meg ble det da så avtennende at jeg mistet helt lysten på han, og jeg foraktet hele fetisjen. Det satt langt inne for han å fortelle meg om fetisjen, og det tok litt tid for meg å venne meg til å delta i den type kos og sex. Det er i og for seg en uskyldig fetisj, og ikke noe jeg som kvinne syntes var vanskelig å forholde meg til (fotmassasje hver kveld var jo himmelsk i starten), men når det tok helt overhånd, ble det feil. Han hadde også en spesiell ting ved kvinneføtter som gjorde han ekstra tent, og i følge han, har jeg de fineste føttene han vet om. Akkurat det en kvinne liker å få komplimenter om Anonymkode: 54f59...1ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå