AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #21 Skrevet 28. mars 2016 19 timer siden, Inga skrev: Vi har nå booket bambu hostel på den argentinske siden. Så ser vi Ann når vi kommer dit om vi tar en tur tilbake til brasiliansk side. Tusen takk for tips alle sammen! Godt mulig det ligger et på argentinsk side og, vi bodde på brasiliansk side hvertfall Anonymkode: 6557f...458
Inga Skrevet 28. mars 2016 Forfatter #22 Skrevet 28. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: jeg husker ikke navn på showene: Det er en tango show med middag anbefales på sterkeste (fanatastiske gode dansere, vel verd pengene) det er ett show som ala circus de soleil som går fra onsdag til lørdag tror jeg. Det er mange nabolag i BA, så det kommer ann på hva dere er ute etter og hvor mye dere er villig å betale Anonymkode: 13335...5e2 Da skal vi sjekke ut det! Vi vet ikke helt hva vi er ute etter vil se litt av byen og kulturen. Vi liker generelt dagliglivet bedre enn turistområdene. Gjerne god tilknytning til offentlig transport
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #23 Skrevet 30. mars 2016 Den 26.3.2016 at 1.56, AnonymBruker skrev: Les hva jeg skriver, Jeg anbefaler BA, men det holder med 2 dager Det var en annen bruker som ikke likte BA. Anonymkode: 13335...5e2 Hva gjør man i BA på bare to dager? Jeg var der i 3 måneder, fantastisk by! Men hadde ikke visst hva jeg skulle anbefale for bare to dager. Byen er svær og har mange forskjellige nabolag med ulik stemning. Anonymkode: 29a12...510
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #24 Skrevet 30. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør man i BA på bare to dager? Jeg var der i 3 måneder, fantastisk by! Men hadde ikke visst hva jeg skulle anbefale for bare to dager. Byen er svær og har mange forskjellige nabolag med ulik stemning. Anonymkode: 29a12...510 Vet du hva,folk er forskjellig, kjempe fint at du føler at man kan ha lengre tid i BA, og jeg mener at hvis man har dårlig tid at det kan fint holde med 2 dager. Folk er forskjellig, det er en bruker som ikke likte BA og ett par som likte BA. Tror du må lese hva som blir skrevet- min anbefalig var at hvis de har kun 5 dager-så kunne de ha delt det opp alså halve tiden i BA og halve tiden i Nasjonal parken. Jeg har også skrevet at hvis de har tid anbefaler de 5 dagene I BA. Det kommer helt an på hva man liker og hva man er ute etter,og mitt svar har vært utifra hva TS er sagt hun ønsker. Anonymkode: 13335...5e2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #25 Skrevet 30. mars 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva,folk er forskjellig, kjempe fint at du føler at man kan ha lengre tid i BA, og jeg mener at hvis man har dårlig tid at det kan fint holde med 2 dager. Folk er forskjellig, det er en bruker som ikke likte BA og ett par som likte BA. Tror du må lese hva som blir skrevet- min anbefalig var at hvis de har kun 5 dager-så kunne de ha delt det opp alså halve tiden i BA og halve tiden i Nasjonal parken. Jeg har også skrevet at hvis de har tid anbefaler de 5 dagene I BA. Det kommer helt an på hva man liker og hva man er ute etter,og mitt svar har vært utifra hva TS er sagt hun ønsker. Anonymkode: 13335...5e2 Det er da ikke nødvendig å være så hårsår! Jeg spurte fordi jeg oppriktig lurer på hva du ville anbefalt å gjøre under et 2-dagers opphold. Det var ikke fiendtlig ment. Jeg leste forøvrig alt du skrev, kanskje du heller burde lese det jeg skrev. Anonymkode: 29a12...510 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #26 Skrevet 30. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er da ikke nødvendig å være så hårsår! Jeg spurte fordi jeg oppriktig lurer på hva du ville anbefalt å gjøre under et 2-dagers opphold. Det var ikke fiendtlig ment. Jeg leste forøvrig alt du skrev, kanskje du heller burde lese det jeg skrev. Anonymkode: 29a12...510 Jeg har lest tråden, og har sett at du har gått flere ganger gått mot andre brukere som ikke liker BA, og du har reklamert mye om byen. Jeg har nå redegjort flere ganger til hvorfor jeg har anbefalt det jeg gjorde, likevel fortsetter gnåler du om det. Kan du ikke bare la det gå og aspektere at andre har en annen mening enn deg? Værtfall på en tråd som dette? Anonymkode: 13335...5e2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #27 Skrevet 30. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lest tråden, og har sett at du har gått flere ganger gått mot andre brukere som ikke liker BA, og du har reklamert mye om byen. Jeg har nå redegjort flere ganger til hvorfor jeg har anbefalt det jeg gjorde, likevel fortsetter gnåler du om det. Kan du ikke bare la det gå og aspektere at andre har en annen mening enn deg? Værtfall på en tråd som dette? Anonymkode: 13335...5e2 Hvis du har lest tråden er det kanskje en idé å sjekke hvem som har skrevet hva, du har tydeligvis forvekslet meg med en annen bruker. Jeg var oppriktig nysgjerrig på hva du ville anbefalt å gjøre, det var derfor jeg spurte. Det er da helt greit for meg at du synes to dager er passe å være i BA om man har lite tid. Jeg har ikke engang sagt at jeg hadde valgt annerledes om jeg hadde hatt fem dager til rådighet. Som sagt var jeg bare nysgjerrig på hva du hadde anbefalt å se/gjøre i løpet av de dagene, da jeg hadde syntes det hadde vært vanskelig å velge ut noe selv. Anonymkode: 29a12...510
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #28 Skrevet 30. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har lest tråden er det kanskje en idé å sjekke hvem som har skrevet hva, du har tydeligvis forvekslet meg med en annen bruker. Jeg var oppriktig nysgjerrig på hva du ville anbefalt å gjøre, det var derfor jeg spurte. Det er da helt greit for meg at du synes to dager er passe å være i BA om man har lite tid. Jeg har ikke engang sagt at jeg hadde valgt annerledes om jeg hadde hatt fem dager til rådighet. Som sagt var jeg bare nysgjerrig på hva du hadde anbefalt å se/gjøre i løpet av de dagene, da jeg hadde syntes det hadde vært vanskelig å velge ut noe selv. Anonymkode: 29a12...510 Og igjen må du sjekke tråden, jeg har kommet med anbefalinger om hvor og hva. Og helt ærlig dette tullet gidder jeg ikke kaste bort på. Du er ikke TS. Anonymkode: 13335...5e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå