AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1 Skrevet 25. mars 2016 i det jeg skulle på yoga, så kom jeg inn på et sted hvor en mente han holdt et kurs i yoga. da starter han med alt annet utenom yoga, og jeg innså at jeg hadde gått meg litt vill. så begynner han å snakke om tidligere liv, reinkarnasjoner, engler, helbredelser, etc. i tillegg til dette var han advokat og han jobbet for politiet. okey… jeg trodde ikke på det jeg hørte. så setter jeg meg ned og venter på en innføring i yoga da, men så starter han som sagt en enetale om alt mulig annet. mirakler, og hekser. hekser som ble brent på bålet. og det likte ikke jeg i følge han (nei, selvklart ikke). for han var synsk også. jeg bare… okey. du er synsk? brenning på bål? jeg visste ikke helt hva jeg skulle si, men i to måneder lå jeg som en voksen person og sov i sengen til besteforeldrene mine. jeg ble dritredd. når man spurte om yoga så ba han folk bare glemme det. det var visst teit. og etter det så jeg han aldri mer. jeg har dratt tilbake for å forstå yoga der, og det finnes der, og jeg så han en gang til. han som var synsk, eller meget intuitiv som han kalte det. poenget mitt og som jeg ble redd for var dette med tidligere liv, hypnose og forheksing. hvem sier sånt egentlig? og hva mener dem med det? hva har det med yoga å gjøre? hvorfor sa dem sånn? Anonymkode: ca223...82e 1
minister-mio Skrevet 25. mars 2016 #2 Skrevet 25. mars 2016 Det finnes masse helt vanlige yogakurs. Dra heller dit 3
Anglofil Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Tråden er ryddet for spekulasjon og avsporing. Yvonne (mod)
debatant Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 Den 24.3.2016 at 15.07, AnonymBruker skrev: i det jeg skulle på yoga, så kom jeg inn på et sted hvor en mente han holdt et kurs i yoga. da starter han med alt annet utenom yoga, og jeg innså at jeg hadde gått meg litt vill. så begynner han å snakke om tidligere liv, reinkarnasjoner, engler, helbredelser, etc. i tillegg til dette var han advokat og han jobbet for politiet. okey… jeg trodde ikke på det jeg hørte. så setter jeg meg ned og venter på en innføring i yoga da, men så starter han som sagt en enetale om alt mulig annet. mirakler, og hekser. hekser som ble brent på bålet. og det likte ikke jeg i følge han (nei, selvklart ikke). for han var synsk også. jeg bare… okey. du er synsk? brenning på bål? jeg visste ikke helt hva jeg skulle si, men i to måneder lå jeg som en voksen person og sov i sengen til besteforeldrene mine. jeg ble dritredd. når man spurte om yoga så ba han folk bare glemme det. det var visst teit. og etter det så jeg han aldri mer. jeg har dratt tilbake for å forstå yoga der, og det finnes der, og jeg så han en gang til. han som var synsk, eller meget intuitiv som han kalte det. poenget mitt og som jeg ble redd for var dette med tidligere liv, hypnose og forheksing. hvem sier sånt egentlig? og hva mener dem med det? hva har det med yoga å gjøre? hvorfor sa dem sånn? Anonymkode: ca223...82e Hold deg vekk fra djevelskap. De "reklamerer" med fraksjoner av "pakken" for å suge folk inn. Mange har fått depresjoner og frykt av yoga. Spis heller grønt og ta en og annen treningsøkt. Da blir du sunn garantert:)
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #5 Skrevet 15. april 2016 Yoga betyr nærmere Gud, og yoga er opprinnelig en meditasjonsform som åpner de åndelige senterne i kroppen. Det er 8 grener av forskjellige yogatyper, og kun her i vesten vi forbinder yoga med bare fysisk trening. Mange som praktiserer original yoga går gjennom en indre transformasjon og blir sunnere, mer inutive og har sterke indre "overnaturlige" opplevelser. Mange opplever flashbacks, følelser og tegn som viser de tidligere liv osv, så han fyren var nok ikke helt på jordet selvom det er overraskende for en som tror man skal trene når man møter opp på original yoga. Yoga er en høyt spirituell øvelse. Anonymkode: a3e54...2f7 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #6 Skrevet 16. april 2016 Høres ut som at du er litt redd for å kikke deg i speilet. De fleste bruker hele livet på å rømme fra seg selv. Jeg tror ikke på tilfeldigheter, så kanskje det var en klar beskjed om at det er på tide å åpne øynene, stille litt spørsmål, finne svar. Sier ikke at han nødvendigvis har dem, vel og merke Anonymkode: 82f5f...1b1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå