Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

i min hverdag støter jeg som mange andre på alle mulige mennesker.
ovenfor enkelte er jeg hyggelig, og ovenfor andre er jeg kanskje ikke like hyggelig. 
ikke fordi jeg ikke liker dem (jeg syntes de fleste folk er allrighte egentlig), men både jeg og en venninne har noe til felles.
vi treffer på rare mennesker. vi alle treffer på rare mennesker, og det er helt greit det. gøy kan det være og inspirerende og husk at på svensk så betyr rar, søt så det gjør ingenting, men med ordet rar så mener vi litt sære folk. spesielle folk som kanskje virker litt creepy.

de er litt av den typen som henger i parken og sitter og stirrer, går bak en på natten, eller lignende. De kan kanskje virke litt uberegnelige.
jeg husker jeg og noen venninnene mine diskuterte det. så rart… at han/hun bare dukker opp her nå.
så det syntes vi var skikkelig rart. også lo vi litt. det er sikkert bare tilfeldig. 

det rare mennesker gjør er å formidle rare budskap. hvis man konfronterte den rare personen med at det han gjorde er litt rart så sa den rare mannen at det var alle andre som var rare, ikke han… det var ikke det vi sa til han, men han oppfattet det sånn. han var kul han i følge seg selv (han var ikke uøfflig altså), helt normal :sarkasme:, i mens alle andre var rare. da trasket han rundt og fortalte folk at vi syntes dem var rare, og teite og ekle. han hylte og skreik. også sto vi 2-300 meter unna og lo litt igjen....
ingen hadde sagt det han påsto vi sa hele tiden. vi kalte han rar, men vi sa det aldri direkte til han. lurer på hvordan han fant ut av det.

Når jeg møter han så er jeg alltid hyggelig, og enig med han, men det betyr jo ikke at jeg egentlig er enig med han,.
Jeg tør bare ikke si noe annet. Da er det bedre å si ovenfor han at bestevennen min er rarere for han skjønner at jeg ikke mener det. men den egentlige raringen skjønner ikke det.

men så begynte jeg å tenke etter at han fortalte alle andre at de var rare og at vi sa sånne ting, - ikke han. var det ingen av dem som skjønte at vi ikke hadde noe valg? vi måtte si at dere var helt tragiske også. han blir fort sinna, og lei seg. så vi sa at: ja…. han er også rar. hehe ;) 

alle har møtt en sånn en ikke sant?
så jeg trodde at folk forsto tegningen, men det viste seg at folk ble jo sinna. jeg skjønner det litt men ble også litt betenkt, fordi det viste seg at raringen hadde sjefer over seg igjen. så i grunn så var det ikke så rart at han var så rar med en sånn sjef. han ble jo utnyttet. 
hvem utnytter ressurssvake mennesker og bruker de på den måten? han er egentlig harmløs altså, og jeg fatter ikke at noen kan være så slemme med å bruke han sånn? og hvem blir egentlig rar midt oppi det hele?

Anonymkode: 4e96d...b94

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tungt å lese når du ikke bruker stor bokstav i begynnelsen av setningene. 

Jeg skal prøve en gang til, likevel.

Anonymkode: f762a...e2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...