Gå til innhold

Pass

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Jeg vet ikke hvor jeg skulle legge dette innlegget, så jeg la det her. Det blir vel flyttet dersom det er feil plassering.

Så til spørsmålet:

Er det noen som vet hvor mye et pass koster for voksne?

Hvor lang tid på forhånd må en bestille pass?

Vi har pass, men de er utgått på dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

990,- ja, hvis du ikke har tid til å vente i ca. 15 dager må du ta et nødpass, men det koster det samme og gjelder kun for den ene turen, så jeg håper du slipper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er det 990 nå? Jeg fikk nytt pass for 1,5 år siden, da kostet det mellom 750 eller deromkring.

(Men de glemte å ta betalt for det, og jeg trodde jeg skulle få regning i posten, så jeg sa ikke noe, og fikk det dermed gratis. :sjarmor: Dra på politistasjonen tidlig om morgenen, da er de så trøtte at de ikke vet hva de driver med! :ler2:)

Jeg fikk for øvrig passet mitt i posten etter nøyaktig én uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er det 990 nå? Jeg fikk nytt pass for 1,5 år siden, da kostet det mellom 750 eller deromkring.

(Men de glemte å ta betalt for det, og jeg trodde jeg skulle få regning i posten, så jeg sa ikke noe, og fikk det dermed gratis. :sjarmor: Dra på politistasjonen tidlig om morgenen, da er de så trøtte at de ikke vet hva de driver med! :ler2:)

Ja, det steg 1.juli fra 750 til 990,-! Tror ikke du klarer å det gratis neste gang :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk for svar.

Vi har snakket om å kanskje ta oss en tur på ny året, men vi vet ikke når. Men det er jo greit at passene er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar.

Vi har snakket om å kanskje ta oss en tur på ny året, men vi vet ikke når. Men det er jo greit at passene er i orden.

Ja, det er viktig, skal du til USA MÅ du ha elektronisk pass (de nye du får nå automatisk), du kommer ikke inn der uten, det var nytt fra 20 oktober, men du hadde vel ikke tenkt deg over theres sikkert.

Lykke til med reiseplanleggingen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er viktig, skal du til USA MÅ du ha elektronisk pass (de nye du får nå automatisk), du kommer ikke inn der uten, det var nytt fra 20 oktober, men du hadde vel ikke tenkt deg over theres sikkert.

Lykke til med reiseplanleggingen :wink:

Joda, du kommer deg inn med "gammeldagse" pass også, men da må du ha visum isteden. Så da er det vel å foretrekke å bare fornye passene i steden :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor trenger du nytt pass viss du fikk nytt for 1,5 år siden?! De varer vel i 10 år?

Ble nysgjerrig jeg.... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor trenger du nytt pass viss du fikk nytt for 1,5 år siden?! De varer vel i 10 år?

Ble nysgjerrig jeg.... :klø:

Pssst, det var ikke Virvel som skulle ha nytt pass, men Trulselinemor... :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pssst, det var ikke Virvel som skulle ha nytt pass, men Trulselinemor... :wink:

oops...

sorry...

er visst ikke helt våken enda jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...