AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1 Skrevet 25. mars 2016 Hei! Hva synes dere om en mann som kjøper ukeblader som Allers, Norsk Ukeblad etc.? Er det homo?? Jeg kjøper noen av disse bladene innimellom. Løser kryssord, leser litt om klær/mote, leser historier som omhandler problemer i livet osv. Mann Anonymkode: bf38a...575
Ananas. Skrevet 25. mars 2016 #2 Skrevet 25. mars 2016 Som kassemedarbeider tenker jeg bare at du kjøper til dama. Som privatperson ville jeg spurt deg hvorfor, og antagelig syntes det var morsomt og rart, men ikke på den negative måten. I så fall måte du vært rar på andre måter fra før.
drikkerbrushverdag Skrevet 25. mars 2016 #3 Skrevet 25. mars 2016 Jeg er generelt skeptisk til menn som tar avgjørelser ut fra om det er "homo" eller ikke. 9
Kontormus Skrevet 25. mars 2016 #4 Skrevet 25. mars 2016 Det er vel ikke typiske herreblader nei, men det er da ikke noe i veien for at menn også kan kjøpe slike. Når jeg tenker meg om, er det slike blader som ligger på venterommene rundt om, og menn leser da disse til øynene blir store og våte... 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #5 Skrevet 25. mars 2016 3 minutter siden, Ananas. skrev: Som kassemedarbeider tenker jeg bare at du kjøper til dama. Som privatperson ville jeg spurt deg hvorfor, og antagelig syntes det var morsomt og rart, men ikke på den negative måten. I så fall måte du vært rar på andre måter fra før. My God..... hun jeg kjøpte det av vet at jeg ikke har dame! Kjøpte påskenummeret av Hjemmet nå. TS Anonymkode: bf38a...575 1
Ananas. Skrevet 25. mars 2016 #6 Skrevet 25. mars 2016 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: My God..... hun jeg kjøpte det av vet at jeg ikke har dame! Kjøpte påskenummeret av Hjemmet nå. TS Anonymkode: bf38a...575 Til en dame da. Kan egentlig like gjerne være til mammaen eller bestemora, kommer selvfølgelig litt an på alder. Men det hadde nok måttet skjedd en del ganger før jeg begynte å tenke at det var til deg selv. Endret 25. mars 2016 av Ananas. La til det jeg skulle si
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #7 Skrevet 25. mars 2016 3 minutter siden, Ananas. skrev: Til en dame da. Kan egentlig like gjerne være til mammaen eller bestemora, kommer selvfølgelig litt an på alder. Men det hadde nok måttet skjedd en del ganger før jeg begynte å tenke at det var til deg selv. Okay. Bra! Men hva om jeg tok med en pakke med strømpebukser også? Hadde du tenkt ditt da? Anonymkode: bf38a...575
Ananas. Skrevet 25. mars 2016 #8 Skrevet 25. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okay. Bra! Men hva om jeg tok med en pakke med strømpebukser også? Hadde du tenkt ditt da? Anonymkode: bf38a...575 Det hadde vel bare understreket tanken om at det var til en eller annen dame..? 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #9 Skrevet 25. mars 2016 6 minutter siden, Ananas. skrev: Det hadde vel bare understreket tanken om at det var til en eller annen dame..? Ha ha....takk!! Anonymkode: bf38a...575
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #10 Skrevet 25. mars 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Hva synes dere om en mann som kjøper ukeblader som Allers, Norsk Ukeblad etc.? Er det homo?? Jeg kjøper noen av disse bladene innimellom. Løser kryssord, leser litt om klær/mote, leser historier som omhandler problemer i livet osv. Mann Anonymkode: bf38a...575 Det er ikke homo! Jeg hadde syntes det hadde vært råkult med en mann som leser Allers eller Familien på bussen, da gir du et slengspark til alle åndssnobbene som bare MÅ lese D2 og diverse magasiner som kommer ut med avisene. Anonymkode: 91983...310 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #11 Skrevet 25. mars 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okay. Bra! Men hva om jeg tok med en pakke med strømpebukser også? Hadde du tenkt ditt da? Anonymkode: bf38a...575 Jeg ville tenkt at du satt hjemme og leste Allers mens du runka med en strømpebukse. Anonymkode: 7e89e...f83 1
Silfen Skrevet 25. mars 2016 #12 Skrevet 25. mars 2016 Skeptisk til alle som kjøper slike blader. Men det er uansett bedre enn Se og Hør. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #13 Skrevet 25. mars 2016 Et øyeblikk siden, Silfen skrev: Skeptisk til alle som kjøper slike blader. Men det er uansett bedre enn Se og Hør. Rly? :-O Hva er galt med Se og Hør? Veldig underholdende blad og full oversikt over t v - g u i d e n , betyr en del for meg. Anonymkode: 91983...310
Minlillesky Skrevet 25. mars 2016 #14 Skrevet 25. mars 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Hva synes dere om en mann som kjøper ukeblader som Allers, Norsk Ukeblad etc.? Er det homo?? Jeg kjøper noen av disse bladene innimellom. Løser kryssord, leser litt om klær/mote, leser historier som omhandler problemer i livet osv. Mann Anonymkode: bf38a...575 Hei! Tenker ikke noe om det. Isåfall så tenker jeg at de sikkert skal hjem i godstolen med et blad og noe godt å spise/drikke og lese Ikke noe mer enn det 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #15 Skrevet 25. mars 2016 4 minutter siden, Silfen skrev: Skeptisk til alle som kjøper slike blader. Men det er uansett bedre enn Se og Hør. Ser det homsete ut synes du? Hvis en mann kjøper Allers. Anonymkode: bf38a...575
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #16 Skrevet 25. mars 2016 19 minutter siden, Minlillesky skrev: Hei! Tenker ikke noe om det. Isåfall så tenker jeg at de sikkert skal hjem i godstolen med et blad og noe godt å spise/drikke og lese Ikke noe mer enn det Fint! Jeg har veldig lyst til å kjøpe "Playgirl" også, men det tør jeg bare ikke. TS Anonymkode: bf38a...575
Ananas. Skrevet 25. mars 2016 #17 Skrevet 25. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fint! Jeg har veldig lyst til å kjøpe "Playgirl" også, men det tør jeg bare ikke. TS Anonymkode: bf38a...575 Hvorfor skaffer du deg ikke bare et abonnement på bladene du ønsker deg? På den måten slipper du å lure på hva folk tenker om deg, kanskje med unntak av postmannen. 2
Minlillesky Skrevet 25. mars 2016 #18 Skrevet 25. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Fint! Jeg har veldig lyst til å kjøpe "Playgirl" også, men det tør jeg bare ikke. TS Anonymkode: bf38a...575 Ta med deg et blad til eller flere varer når du kjøper bladet, så blir det kanskje mindre flaut/ekkelt for deg? Kjøp de bladene du vil med stolthet og rak rygg Folk har nok med å bry seg om sine egne ting, og butikkmedarbeiderne tenker nok ikke over hva du kjøper, for de ser nok dette daglig, eventuelt sett verre ting å bry seg om. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #19 Skrevet 25. mars 2016 1 minutt siden, Ananas. skrev: Hvorfor skaffer du deg ikke bare et abonnement på bladene du ønsker deg? På den måten slipper du å lure på hva folk tenker om deg, kanskje med unntak av postmannen. Ser den.... Anonymkode: bf38a...575
Silfen Skrevet 25. mars 2016 #20 Skrevet 25. mars 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser det homsete ut synes du? Hvis en mann kjøper Allers. Anonymkode: bf38a...575 Er du helt nepskrell? Det har ingenting med KJØNNSLEGNING å gjøre, men med at det er drittblader som jeg ikke fatter at folk gidder kaste bort tiden sin på. Hva har legning med dette å gjøre? Og se og hør ... come one ... det er så white trash som de kommer. Ingen med et snev av moral i seg leser slikt søppel. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå