Gå til innhold

Til dere hus kjøpere / selgere


Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Hvilken eiendomsmegler ville dere anbefale?

Vi er misfornøyd med vår og har tenkt å bytte. Vi hører til Hordaland fylke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg kan ikke anbefale et firma, siden jeg selv jobber som megler. Men du bør sjekke vilkårene i oppdragsskjemaet før du trekker deg - for det kan faktisk koste skjorta å bytte megler!

Hva er du misfornøyd med? Hvis det er megleren (og ikke nødvendigvis firmaet) kan du kanskje få hjelp av en av de andre megleren på samme kontor? Da slipper du i allefall ekstrautgiften som det er å bygge mellom to meglerforretninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye negativt om Notar, men aldri konkrete begrunnelser for hvorfor de er misfornøyde. Selv er jeg veldig fornøyd med Nylander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt mye negativt om Notar men husker ikke noe konkret jeg heller.

Vi bruker DNB Nor Eiendom og er veldig fornøyde so far. Men jeg bor i Oslo..vet ikke om de er bra i alle filiaer bare fordi den vi har valgt er ålreit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kjenner flere som har brukt postbanken eiendom (Bergen) og alle er kjempefornøyde. Men har ikke prøvd de selv.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi brukte postbanken da vi solgte leiligheten vår for 2 år siden. De hadde et godt tilbud, var raske, og vi fikk 400 000 i fortjeneste (på to år).

Vil absolutt ikke anbefale eiendomsmegler1, har bare erfaring med avdelingen i haugesund, men dersom det er like slett arbeid i resten av landet... (vi avtalte visning på et hus vi ville kjøpe hele tre ganger, men megleren og huseieren dukket aldri opp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Kjenner flere som har brukt postbanken eiendom (Bergen) og alle er kjempefornøyde. Men har ikke prøvd de selv.

Lykke til!