AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1 Skrevet 25. mars 2016 Jeg er redd for at vi beveger oss inn i en tid der det vil bli veldig trang med både jobber, boplasser og det å fysisk kunne bevege seg. Snart er det vel kø over absolutt alt, man får ikke beveget seg mer. jeg hater mennesker. Bare at jeg ikke helt vet hvem, jeg elsker jo mennesker og. Men det er når man kommer til disse mengdene, og/eller noen står i veien, så bare hater jeg dem. Anonymkode: 79b6e...f9c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #3 Skrevet 25. mars 2016 54 minutter siden, Fireproof skrev: Flytt til eit mindre sted? Det var liksom ikke det det handlet om da. Og det er ikke et alternativ. Jeg bare tenker på at steder blir ødlagt, og at fjes Osloskal bli helt ødelagt pga for mye mennesker. Anonymkode: 79b6e...f9c
Gjest Cartman Skrevet 25. mars 2016 #4 Skrevet 25. mars 2016 Det er helt naturlig. Hitler, Stalin, Mao og Pol Pot hadde det på samme måten. Tror denne bekymringen for befolkningsvekst er vanlig i alle kulturer.
Uhørt Skrevet 25. mars 2016 #6 Skrevet 25. mars 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare tenker på at steder blir ødlagt, og at fjes Osloskal bli helt ødelagt pga for mye mennesker. Anonymkode: 79b6e...f9c Ja eneboliger kjøpes av utbyggere for å rives så det blir plass til 4 rekkehus på den tomta. Slik forsvinner hagene i Oslo. Og markagrensen er hellig så det klumper seg bra til i Oslo.
Ungoliant Skrevet 25. mars 2016 #8 Skrevet 25. mars 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er redd for at vi beveger oss inn i en tid der det vil bli veldig trang med både jobber, boplasser og det å fysisk kunne bevege seg. Snart er det vel kø over absolutt alt, man får ikke beveget seg mer. jeg hater mennesker. Bare at jeg ikke helt vet hvem, jeg elsker jo mennesker og. Men det er når man kommer til disse mengdene, og/eller noen står i veien, så bare hater jeg dem. Anonymkode: 79b6e...f9c Jeg føler det helt på samme måte.
Gjest Evans Skrevet 25. mars 2016 #9 Skrevet 25. mars 2016 Vi har nok av steder i Norge hvor det ikke bor folk, eller bor få folk - så jeg tror nok ikke at du i din levetid vil oppleve og ikke få røre deg på grunn av plassmangel i Norge.
Gjest Castielz Skrevet 25. mars 2016 #10 Skrevet 25. mars 2016 Søk på Hans Rosling på YouTube og bli litt mer beroliget, befolkningsveksten er så godt som stoppet opp. Ikke noe å være redd for!
stan Skrevet 26. mars 2016 #11 Skrevet 26. mars 2016 Reis en tur til de tettest befolkede områdene, feks Ruhr området i Tyskland og bli overrasket over hvor god plass det er. Eller Singapore, samme der. Det er plass til alle, det er heller hvordan de oppfører seg som er problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå