Gå til innhold

Clinique Dramatically Different Moisturising Lotion?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Ser at denne hudkremen er veldig billig hos Strawberrynet. Jeg har blandingshud/litt ømfintlig hud(tendenser til fet t-sone, normale kinn som blir litt tørre om vinteren), vil denne kremen passe til meg?
Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Den er vel helst ment som en ren fuktighetspleie, så jeg tror den kan bli i minste laget for deg, spesielt om vinteren, da huden gjerne trenger litt mer fett.

Hva med Moisture On Call, også Clinique? Tror den finnes i lotion for fetere hudtyper.

Gjest Anonymous
Skrevet

De kremene som har fungert best for meg tidligere er Shiseido Pureness Moisturizing Gel Cream (finnes ikke lenger på SN- WHY??) og Shiseido Pureness Matifying Moisturiser. Den første gele-aktig, lett krem på krukke, sistnevnte en lett, mattende lotion på pumpeflaske. Har ikke trengt mer fett på huden om vinteren tidligere- spiser fet fisk flere ganger i uka og tar to trankapsler per dag, tror det gjør sitt til at huden min ikke blir kjempetørr i ansiktet.

Bestilte 50 ml Clinique-krem nettopp, 105 kr er jo nesten ingenting om den er bra. Så får vi se...

Skrevet

Dramatically Different Moisturising Lotion regnes ikke som en dagkrem, mer som et serum du skal bruke UNDER dagkremen. Den har ikke UV-filter eller noen annen form for beskyttelse eller fuktighetsgivende ingredienser, så å bruke bare denne har ingen effekt på huden desverre. da kan man nesten like gjerne gå uten..

Skrevet

DDML er en lett fuktighetskrem som passer de fleste hudtyper. For veldig fet hud er den nok noe rik, og for svært tørr hud er den nok ikke rik nok. Det stemmer at den gjerne brukes som underlag for rikere kremer OM man har behov for det. Har man det ikke fungerer den utmerket alene som en dagkrem. Jeg har nå byttet til Dermalogica, men DDML var helt fin for min lett tørr/normal og litt ømfindtlige hud, jeg trengte ikke mer. Den inneholder både litt fett og andre fuktighetsgivende stoffer.

Skrevet

Jeg liker denne kjempegodt, men vet at det er noen som virkelig hater kremen. Så tja..

For meg fungerer den ypperlig. Huden min kan bli litt blank av for fete fuktighetskremer, men denne er perfekt. Liker at den er uten parfyme og fargestoffer, og den er helt ideell til å blane ut foundation med.

Skrevet
For meg fungerer den ypperlig. Huden min kan bli litt blank av for fete fuktighetskremer, men denne er perfekt. Liker at den er uten parfyme og fargestoffer, og den er helt ideell til å blane ut foundation med.

Skriver under på denne. Jeg har slik hudtype du beskriver Wynja, og denne passer perfekt for meg. Moisture On Call for eksempel, blir for fet.

Skrevet

Jeg er helt frelst! Bruker denne hver morgen under sminken og føler meg ikke våken uten den. Nå har jeg helt normal hud også da, men den er perfekt for meg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Gleder meg til den kommer i posten, så jeg får prøvd den. :) Kanskje den er det rimeligere alternativet jeg hittil ikke har funnet. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk pakkelapp i posten i dag, henter pakken imorra... Prøver kremen i morgen kveld. :)

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Bruker denne også. har brukt den et par år nå og er kjempe fornøyd. Tror du vil like den. Veldig tyntflytende og lukter ingenting og inneholder ikke parfyme og den kan brukes på øynene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Høres flott ut.

Jeg glemte å hente den i dag. :roll:

Hente imorra!

Skrevet

Denne er kjempegod!! Men jeg bruker den også under On- call eller en av de andre etter hvilken tid på året det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...