Anehan Skrevet 25. mars 2016 #1 Skrevet 25. mars 2016 Noen som vet hva slags utvalg det er på VS i London? Er det kun VS pink? Eller er det bikinier, resten av undertøy og tilbehør også?
Anehan Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2016 5 minutter siden, acetosella skrev: De har alt! Hvilken burde jeg prioritere å gå på av de tre som finnes i London?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #4 Skrevet 25. mars 2016 De har absolutt alt! Den som ligger i selve byen er ofte fullt av folk. Anonymkode: af34e...311
allesote Skrevet 25. mars 2016 #5 Skrevet 25. mars 2016 1 minutt siden, Anehan skrev: Hvilken burde jeg prioritere å gå på av de tre som finnes i London? Sist jeg var der gikk jeg på den i Oxford Street. Den ligger litt avsides fra hovedgaten, og vi brukte litt tid på å finne den, men det var worth it! 3 etasjer med VS!! Har ikke vært på noen av de to andre, så kan ikke si så mye om de.
Cathj Skrevet 25. mars 2016 #6 Skrevet 25. mars 2016 Skal du ha best utvalg burde du gå til den i New Bond St. (som er nevnt over her). Jeg ble veldig skuffet over VS i London. De har ofte dårlig utvalg i størrelser, og tar heller ikke inn alle modeller. Du finner nok mye fint der, men ikke pløy gjennom hjemmesiden for å finne noe du vil ha, for etter min erfaring var ikke det å oppdrive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå