Gå til innhold

setetrekk spisestol

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg har en gammel spisestol med pute i setet som jeg syns er ganske fin (det vil si stolen er fin, ikke puten i setet). Jeg vil skifte puten i setet, men hvordan fester jeg dette?

Stolen er gammel og har en fordypning i setet som skumgummien er lagt ned i og så er trekket stiftet fast med noen fæle nagler (trekket er av skai og naglene fæle så det er tydeligvis noen som har prøvd å pusse den opp før...).

Det jeg lurer på er hvordan man fester trekket til stolen og skjuler naglene/stiftene med bånd (tror dette er løsningen for å få det pent, men vet ikke hvordan det gjøres eller med hvilke bånd..). Kjempeflott om noen kan hjelpe!

Har forresten søkt rundt på nett, men finner merkelig nok fælt lite om emnet, noen som har linker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet det finnes minst et par bøker på det norske markedet om emnet. Husker i farten ikke hva boken jeg har heter, men synes investeringen på 300 kr var vel verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Søkte rundt på bokkilden og fant mange bøker om emnet, husker du sånn omtrent hva boken het, hvem som skrev den eller hvordan den så ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...