Ipa3 Skrevet 25. mars 2016 #1 Skrevet 25. mars 2016 Hei Det er en liten stund siden det ble slutt mellom meg og eksen. Jeg har hatt det vanskelig, veldig mye. Prøvde liksom alt. Han driver med en annen. Vi har hatt sex 3 ganger, og sist for ikke så lenge siden. Jeg tillot det å skje likevel. Mens jeg visste at han har hatt sex med henne. Jeg blir kvalm av tanken nå. Har jeg gjort noe galt? Plis hjelp meg å sortere tankene.
ajarRun Skrevet 25. mars 2016 #2 Skrevet 25. mars 2016 Var dere sammen i sånn 4 timer? Eller hvorfor hadde dere så sjeldent sex? Bare la han dusje før dere puler så er det uproblematisk, da slipper du å smake på henne også.
Ipa3 Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2016 Vi har vært sammen i mange år, så dumpet han meg. Og vi har hatt sex etter dette. Men jeg har vondt inni meg nå en slags reserve.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #4 Skrevet 25. mars 2016 Trur du kan roe ned. Det er egentlig ikke du som har gjort noe feil. Du kan heller lære av det og tenke at kanskje eksen din ikke helt var den du trudde, for kan han gjøre det mot den han er med nå, så kan han gjøre det mot deg. Det finnes millioner av gutter der ute som vil ha ei jente som deg, du virker utrolig omtenksom og får vondt når du gjør noe galt. Pen personlighet selv om ting har skjedd, så kan det skje den beste. Syns du skal komme deg tilbake på dating fronten og kanskje prøve å komme forbi dette. Lykke til. Anonymkode: 3f1f4...7db 1
Ipa3 Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2016 Tusen takk, akkurat nå føler jeg meg verdiløs, og angsten har tatt over meg nå. Samt alle vonde tanker. Jeg er ikke klar for noen andre, midt oppi det hele og nettverket mitt er veldig lite. Han sa at dette bare var sex og ikke noe mer. Dumt av meg å spørre om hun andre, skulle aldri ha spurt om hva han hadde gjort med henne han skal til henne snart igjen. Jeg takler ikke dette mer, klarer ikke å gjøre andre ting. Smerten i meg er uutholdelig. Håper dere forsetter å skrive med meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå