AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1 Del Skrevet 25. mars 2016 Ønsker svar fra menn om hva som for deg avgjør om en dame bare er knullemateriale og ikke kjærestemateriale. (Ja, jeg har litt følelser for en jeg ligger med, men han er tydeligvis ikke interessert i noe mer.) Anonymkode: f4c62...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #2 Del Skrevet 25. mars 2016 "Hva gjør at kvinner enten er kjærestemateriale eller knullevenn?" Det kommer an på hva mannen er ute etter, det Anonymkode: f2062...ffd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #3 Del Skrevet 25. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: "Hva gjør at kvinner enten er kjærestemateriale eller knullevenn?" Det kommer an på hva mannen er ute etter, det Anonymkode: f2062...ffd Skjønner det. Er alikevel ute etter et svar selv om jeg vet at ingen her inne kan gi meg et konkret et. Vil liksom vite hvorfor han ikke ser på meg som noe mer enn ei å ha sex med. Anonymkode: f4c62...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #4 Del Skrevet 25. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker svar fra menn om hva som for deg avgjør om en dame bare er knullemateriale og ikke kjærestemateriale. (Ja, jeg har litt følelser for en jeg ligger med, men han er tydeligvis ikke interessert i noe mer.) Anonymkode: f4c62...0f7 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner det. Er alikevel ute etter et svar selv om jeg vet at ingen her inne kan gi meg et konkret et. Vil liksom vite hvorfor han ikke ser på meg som noe mer enn ei å ha sex med. Anonymkode: f4c62...0f7 Hvordan vet du dette da (det uthevede)? Anonymkode: f2062...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 25. mars 2016 #5 Del Skrevet 25. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker svar fra menn om hva som for deg avgjør om en dame bare er knullemateriale og ikke kjærestemateriale. (Ja, jeg har litt følelser for en jeg ligger med, men han er tydeligvis ikke interessert i noe mer.) Anonymkode: f4c62...0f7 Det har med hvilke standard du setter for deg selv. Tillater du å kun være en knullekompis så får du de mennene som kun ønsker å bruke deg som det. Ønsker du et seriøst forhold så er kanskje ikke sex det beste grunnlaget. Lukk godteposen igjen og du ser fort hvilke menn som virkelig er interessert i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #6 Del Skrevet 25. mars 2016 Et øyeblikk siden, Coolaid skrev: Det har med hvilke standard du setter for deg selv. Tillater du å kun være en knullekompis så får du de mennene som kun ønsker å bruke deg som det. Ønsker du et seriøst forhold så er kanskje ikke sex det beste grunnlaget. Lukk godteposen igjen og du ser fort hvilke menn som virkelig er interessert i deg. Er ikke det litt for sent nå da? Hvis hun kniper sammen nå så vil vel mannen stikke av i angst for at hun kommer til å være ei dame som driver med sexnekt og være kjip? Og er det sant for de fleste menn, tror du? At dersom man ikke har sex med det første så vil mannen ha henne som kjæreste framfor bare knulledokke? Jeg ser logikken i det du sier, men så er det jo de som kniper igjen og ikke vil ha sex før hun er sikker på at det blir mer enn bare sex, men da blir jo mannen bare redd for at dette er et kvinnfolk som er knepen på "godsakene"? Anonymkode: d3566...6d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #7 Del Skrevet 25. mars 2016 Gå ikke i fella og tro at hans manglende interesse for noe mer skyldes fohold ved deg. Men siden du stiller spørsmålet har du allerede gjort det, så da blir svaret at ingenting ved kvinner gjør at de blir enten det ene eller det andre. Dette avgjøres utelukkende på bakgrunn av forhold ved fyren. Anonymkode: 083dc...c40 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 25. mars 2016 #8 Del Skrevet 25. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det litt for sent nå da? Hvis hun kniper sammen nå så vil vel mannen stikke av i angst for at hun kommer til å være ei dame som driver med sexnekt og være kjip? Og er det sant for de fleste menn, tror du? At dersom man ikke har sex med det første så vil mannen ha henne som kjæreste framfor bare knulledokke? Jeg ser logikken i det du sier, men så er det jo de som kniper igjen og ikke vil ha sex før hun er sikker på at det blir mer enn bare sex, men da blir jo mannen bare redd for at dette er et kvinnfolk som er knepen på "godsakene"? Anonymkode: d3566...6d0 Mannen hun er knullekompis med er jo ikke interessert i henne på den seriøse måten, så han er vel ute av bildet når det gjelder min kommentar. Kanksje du misforstod meg litt. Det virker ikke å knipe igjen med alle menn. De som kun er ute etter en ting er uaktuelle. Det jeg mener er at dersom hun setter en standard for seg selv, ikke har sex for tidlig i forholdet, så vil de mennene som er seriøse vise interesse mens de useriøse uteblir. Dersom jeg som mann er på jakt etter en kvinne å dele livet med så ser jeg på det som utelukkende positivt at hun ikke ligger med folk med en gang, men heller tar seg tid til å bli godt kjent og etablere noe. Da vil vi jo det samme, selv om sex er digg så blir den enda mer digg om man venter til man har utviklet følelser for hverandre. Det går jo an å snakke sammen også. Fortelle at man setter krav til den man er sammen med før man eventuelt har sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #9 Del Skrevet 25. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du dette da (det uthevede)? Anonymkode: f2062...ffd Fordi man merker det jo bare. Har kun kontakt når det er snakk om sex. 2 minutter siden, Coolaid skrev: Det har med hvilke standard du setter for deg selv. Tillater du å kun være en knullekompis så får du de mennene som kun ønsker å bruke deg som det. Ønsker du et seriøst forhold så er kanskje ikke sex det beste grunnlaget. Lukk godteposen igjen og du ser fort hvilke menn som virkelig er interessert i deg. Det er jo et godt tips. Er bare vanskelig å følge i praksis da de jeg er interessert i er de som bare er ute etter sex. Håper da at de skal utvikle følelser for meg, men det skjer svært sjeldent. F.eks han jeg nå ligger med møtte jeg gjennom tinder, men vi har felles bekjente. Han lurte meg ikke, for han sa at han ville ha sex, men neste gang jeg tok kontakt med han sa han at han ikke var singel lenger. Det tok slutt nesten før det begynte virker det som, for et par mnd senere tok han kontakt og ville møte meg og da var han singel igjen. Han sa han hadde møtt henne også gjennom tinder, så går utifra at jeg og henne hadde samme utgangspunkt, men han så tydeligvis på henne som kjærestemateriale og ikke meg. Må bare tilføye at han er den første jeg har møtt fra tinder og hatt sex med. Anonymkode: f4c62...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 25. mars 2016 #10 Del Skrevet 25. mars 2016 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Hva gjør at kvinner enten er kjærestemateriale eller knullevenn?" Det kommer an på hva mannen er ute etter, det Anonymkode: f2062...ffd Det vil jeg ikke alltid si. Det er mange jenter f. eks som sier "Jeg er ikke klar for et forhold nå" Det de egentlig mener er at de ikke er klar for deg nå. Det er helt det samme med gutter. Jeg har flere ganger vært i situasjoner med jenter jeg liker på mange måter, men jeg er ikke forelsket i de og vet jeg ikke blir det. Om vi f. eks har bra sex og grei kjemi, men ikke den ekstra man kanskje har med en eventuell kjæreste vel da er det kjekt å være pulevenner. For at det skal være kjæreste emne så må hun iallfall ha: Litt bedre kjemi enn man har med de fleste. Personlige attributter og kvaliteter man setter pris på eller leter etter - Dette er nok ganske individuelt både blant gutter og jenter. Endret 25. mars 2016 av Charmander 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 25. mars 2016 #11 Del Skrevet 25. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi man merker det jo bare. Har kun kontakt når det er snakk om sex. Det er jo et godt tips. Er bare vanskelig å følge i praksis da de jeg er interessert i er de som bare er ute etter sex. Håper da at de skal utvikle følelser for meg, men det skjer svært sjeldent. F.eks han jeg nå ligger med møtte jeg gjennom tinder, men vi har felles bekjente. Han lurte meg ikke, for han sa at han ville ha sex, men neste gang jeg tok kontakt med han sa han at han ikke var singel lenger. Det tok slutt nesten før det begynte virker det som, for et par mnd senere tok han kontakt og ville møte meg og da var han singel igjen. Han sa han hadde møtt henne også gjennom tinder, så går utifra at jeg og henne hadde samme utgangspunkt, men han så tydeligvis på henne som kjærestemateriale og ikke meg. Må bare tilføye at han er den første jeg har møtt fra tinder og hatt sex med. Anonymkode: f4c62...0f7 Du vet sikkert selv at det er ganske naivt å starte med sex for så å håpe at vedkommende utvikler følelser for deg. Det du gjør er at du setter deg selv opp for å mislykkes, dette vet du egentlig. Har du tenkt over hvorfor du gjør det? Dersom du finner ut hvorfor du gjør det så kan du gjøre noe med det. Man kan ikke endre noe man ikke vedkjenner seg. Hvorfor går du etter "feile" menn ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #12 Del Skrevet 25. mars 2016 2 minutter siden, Charmander skrev: Det vil jeg ikke alltid si. Det er mange jenter f. eks som sier "Jeg er ikke klar for et forhold nå" Det de egentlig mener er at de ikke er klar for deg nå. Det er helt det samme med gutter. Jeg har flere ganger vært i situasjoner med jenter jeg liker på mange måter, men jeg er ikke forelsket i de og vet jeg ikke blir det. Om vi f. eks har bra sex og grei kjemi, men ikke den ekstra man kanskje har med en eventuell kjæreste vel da er det kjekt å være pulevenner. For at det skal være kjæreste emne så må hun iallfall ha: Litt bedre kjemi enn man har med de fleste. Personlige attributter og kvaliteter man setter pris på eller leter etter - Dette er nok ganske individuelt både blant gutter og jenter. Tusen takk for kloke ord og korrigering av mitt utsagn! Anonymkode: f2062...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 25. mars 2016 #13 Del Skrevet 25. mars 2016 (endret) Jeg kan gi deg ett tips bare: Ha det gøy med gutten, ikke mas på f. eks forhold eller prøv å lås han til deg, iallfall ikke i en start fase. Gå på date, se om han har lyst til å gjøre aktiviteter med deg som f. eks spise ute, bowle, gå tur++ om han gjør disse tingene så vil jeg si det er håp for deg! Prøv også å vær litt hard 2 get om du føler han har litt "makten" om du forstår hva jeg mener. Sikkert enkelte som ikke liker det utsagnet, men føler at det er sant. Vis han at han ikke har kontrollen og har deg på lillefingeren. Endret 25. mars 2016 av Charmander 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #14 Del Skrevet 25. mars 2016 3 minutter siden, Coolaid skrev: Du vet sikkert selv at det er ganske naivt å starte med sex for så å håpe at vedkommende utvikler følelser for deg. Det du gjør er at du setter deg selv opp for å mislykkes, dette vet du egentlig. Har du tenkt over hvorfor du gjør det? Dersom du finner ut hvorfor du gjør det så kan du gjøre noe med det. Man kan ikke endre noe man ikke vedkjenner seg. Hvorfor går du etter "feile" menn ? Ja, jeg bare vet ikke hvordan jeg skal gjøre det annerledes fordi det er få jeg blir interessert i. De jeg er interessert i er de som bare vil ha sex. Drømmer da om at det skal bli noe mer.. Har vært på date med en del andre, men forblir bare med den ene daten for jeg er tydeligvis bare interessert i menn jeg egentlig ikke burde gått etter siden jeg vil mer. Anonymkode: f4c62...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #15 Del Skrevet 25. mars 2016 8 minutter siden, Charmander skrev: Det vil jeg ikke alltid si. Det er mange jenter f. eks som sier "Jeg er ikke klar for et forhold nå" Det de egentlig mener er at de ikke er klar for deg nå. Det er helt det samme med gutter. Jeg har flere ganger vært i situasjoner med jenter jeg liker på mange måter, men jeg er ikke forelsket i de og vet jeg ikke blir det. Om vi f. eks har bra sex og grei kjemi, men ikke den ekstra man kanskje har med en eventuell kjæreste vel da er det kjekt å være pulevenner. For at det skal være kjæreste emne så må hun iallfall ha: Litt bedre kjemi enn man har med de fleste. Personlige attributter og kvaliteter man setter pris på eller leter etter - Dette er nok ganske individuelt både blant gutter og jenter. Det er jo ingenting i innlegget ditt som sier noe annet enn det alle andre her sier. Hvorvidt en dame er kjærestemateralet eller ff avgjøres av forhold ved fyren. Det er altså ingenting dama kan gjøre utover det hun allerede gjør og har gjort. Anonymkode: 083dc...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 25. mars 2016 #16 Del Skrevet 25. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg bare vet ikke hvordan jeg skal gjøre det annerledes fordi det er få jeg blir interessert i. De jeg er interessert i er de som bare vil ha sex. Drømmer da om at det skal bli noe mer.. Har vært på date med en del andre, men forblir bare med den ene daten for jeg er tydeligvis bare interessert i menn jeg egentlig ikke burde gått etter siden jeg vil mer. Anonymkode: f4c62...0f7 Men har du reflektert over hvorfor det er sånn? Jeg er sikker på at det finnes menn som passer sammen med deg, du har bare ikke møtt dem? Hva spesifikt er det du blir tiltrukket av, hva har disse mennene som du vil ha?`(Altså de mennene som ikke er interessert i forhold) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #17 Del Skrevet 25. mars 2016 Tror nok dette er så enkelt som at menn blir kjæreste med jenter de er forelsket i og knullekompis med kjærester de er tiltrukket av fysisk. Hvis mannen er forelsket nok så nøyer han seg ikke med 'bare' sex, da vil han ha hele pakka. Man kan ikke tvinge noen til å bli forelsket i en. Så hvis man er forelsket i en som ikke vil bli kjæreste, så må man enten akseptere å nøye seg med 'bare' sex med personen eller move on. I noen ytterst få tilfeller kan det hende mannen blir forelsket etterhvert, men hat man først havnet i knullekompis-fella så er det vrient å komme seg inn i kjærestemodus. Anonymkode: 02fd7...5bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #18 Del Skrevet 25. mars 2016 5 minutter siden, Charmander skrev: Jeg kan gi deg ett tips bare: Ha det gøy med gutten, ikke mas på f. eks forhold eller prøv å lås han til deg, iallfall ikke i en start fase. Gå på date, se om han har lyst til å gjøre aktiviteter med deg som f. eks spise ute, bowle, gå tur++ om han gjør disse tingene så vil jeg si det er håp for deg! Prøv også å vær litt hard 2 get om du føler han har litt "makten" om du forstår hva jeg mener. Sikkert enkelte som ikke liker det utsagnet, men føler at det er sant. Vis han at han ikke har kontrollen og har deg på lillefingeren. Det gjør jeg ikke heller. Prøver å være veldig laid-back. Har samme interesse som han også, så prøver å snakke med han om det, men han svarer meg bare, han spør aldri tilbake. Og problemet er jo at de jeg liker ikke vil bli med på date, de vil bare ha sex. Anonymkode: f4c62...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 25. mars 2016 #19 Del Skrevet 25. mars 2016 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg bare vet ikke hvordan jeg skal gjøre det annerledes fordi det er få jeg blir interessert i. De jeg er interessert i er de som bare vil ha sex. Drømmer da om at det skal bli noe mer.. Har vært på date med en del andre, men forblir bare med den ene daten for jeg er tydeligvis bare interessert i menn jeg egentlig ikke burde gått etter siden jeg vil mer. Anonymkode: f4c62...0f7 Gå på date 2-3-5 ganger før du åpner lovedøra da? Jeg har gått på date med en over 10 ganger før vi engang kysset, og 10 til før vi hadde sex... Det er vel unødvendig å si at jeg likte hun veldig godt? 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror nok dette er så enkelt som at menn blir kjæreste med jenter de er forelsket i og knullekompis med kjærester de er tiltrukket av fysisk. Ja det stemmer vel det. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjør jeg ikke heller. Prøver å være veldig laid-back. Har samme interesse som han også, så prøver å snakke med han om det, men han svarer meg bare, han spør aldri tilbake. Og problemet er jo at de jeg liker ikke vil bli med på date, de vil bare ha sex. Anonymkode: f4c62...0f7 Da er det best å begynne å la han ta initiativ til at dere finner på noe. Så kan du f. eks foreslår en aktivitet eller liknende. Endret 25. mars 2016 av Charmander 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #20 Del Skrevet 25. mars 2016 Menn må pines litt rett og slett om det skal bli forhold.(Det betyr at du selv også må holde ut) Er de ikke forelska så blir det ikke forhold. Aldri ha sex med han før han er så forelska at han ikke vet hvor han skal gjøre av seg. Da har du fått han på kroken. Anonymkode: 59274...9e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå