AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1 Del Skrevet 25. mars 2016 Når jeg tar av BH-en for kvelden finner jeg ofte små sukkermengder rundt nipplene mine (jeg har smakt - det er sukker). Andre som opplever det samme? Anonymkode: a34f7...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #2 Del Skrevet 25. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg tar av BH-en for kvelden finner jeg ofte små sukkermengder rundt nipplene mine (jeg har smakt - det er sukker). Andre som opplever det samme? Anonymkode: a34f7...f0b Ammer du for tiden? I såfall kan det kanskje være melkesukker? Anonymkode: 51cae...710 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #3 Del Skrevet 25. mars 2016 Evt er det sukker fra smågodt-posen som har ramlet nedi bhn? Anonymkode: 51cae...710 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #4 Del Skrevet 25. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Evt er det sukker fra smågodt-posen som har ramlet nedi bhn? Anonymkode: 51cae...710 Anonymkode: 65866...bfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 25. mars 2016 #5 Del Skrevet 25. mars 2016 Jeg vet dette ikke er viktig, men hva fikk deg til å smake på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #6 Del Skrevet 25. mars 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg tar av BH-en for kvelden finner jeg ofte små sukkermengder rundt nipplene mine (jeg har smakt - det er sukker). Andre som opplever det samme? Anonymkode: a34f7...f0b Jeg har nylig lest på KG om ei ammende mor som brukte en type ammeinnlegg som melka tydeligvis reagerte med, slik at det drysset sandaktig "strø" av hennes bryster Derfor jeg spurte om du ammer. Anonymkode: 51cae...710 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå