Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i dåp i april og plukket opp et forslag her inne om å kjøpe boka "Hvem Hva Hvor 2015" til dåpsbarnet (som er født i 2015). Synes det var en utrolig fin ide, så jeg bestilte boka og fikk den i posten i dag.

Det er den dølleste, kjedeligste, kjipeste og virkelig den mest uinteressante samlingen av "hendelser" fra 2015. Virkelig ikke verdig som dåpsgave. 

Men, jeg likte ideen, og vil gjerne ha forslag om andre bøker av samme tema. En "samlebok" som forteller om store hendelser, oppdagelser, nytt innen vitenskapen, kultur og religion, som fant sted i 2015. Hvordan var verden vi lever i det året barnet ble født! Det må være så interessant å se tilbake på om mange år..  

Takker for alle forslag! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, 1337 skrev:

Skal i dåp i april og plukket opp et forslag her inne om å kjøpe boka "Hvem Hva Hvor 2015" til dåpsbarnet (som er født i 2015). Synes det var en utrolig fin ide, så jeg bestilte boka og fikk den i posten i dag.

Det er den dølleste, kjedeligste, kjipeste og virkelig den mest uinteressante samlingen av "hendelser" fra 2015. Virkelig ikke verdig som dåpsgave. 

Men, jeg likte ideen, og vil gjerne ha forslag om andre bøker av samme tema. En "samlebok" som forteller om store hendelser, oppdagelser, nytt innen vitenskapen, kultur og religion, som fant sted i 2015. Hvordan var verden vi lever i det året barnet ble født! Det må være så interessant å se tilbake på om mange år..  

Takker for alle forslag! 

Nå har jeg ikke lest disse, men jeg vet at Illustrert vitenskap også gir ut årbøker. Kanskje du kunne ringt dem og spurt om hvilke tema som er omtalt i deres årbok?

Anonymkode: 928bf...a60

AnonymBruker
Skrevet

Du har jo Guinness World Records-bøkene. De er i omtrent samme type kategori.  

Anonymkode: b046a...44f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte ringenes herre jeg da, med en personlig hilsen inni og en liten ting ved siden av. 

Anonymkode: 8aa59...341

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...