Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Vi skal i en felles 30-årsdag neste helg (to venninner leier lokale og lager felles markering), og lurer på hva jeg skal ta på meg. Har ikke helt lyst til å være stivpyntet i kjole (ala julebord), men heller ikke for lite pyntet.

Jeg har to antrekk med dressbukse og jakke, og lurer på om det svarte (det andre er svart med nålestriper), svart singlet, høye hæler og ett eller annet smykke i halsen er pyntet nok? Forslag? Jeg har sett et fint smykke hos Arts&Craft som passer bra inni dressjakke med singlet, men er det isåfall pyntet nok?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syns det, så lenge du har pyntet bijouteri til (smykker), pensko og "penveveske". Ellers hadde jeg personlig brukt noe farget til en sort dress, f.eks singleten, eller alt tilbehøret. Men jeg elsker å jåle meg da! :)

Skrevet

Ja, jeg synes så absolutt det er pyntet nok (og stilig) til et 30-års lag.

Skrevet

Jepp , det synes jeg og :-) Liker heller ikke å gå med stivpynta kjole i bursdager... Hør med venninnene dine hva de skal ha på seg? Det er ikke mye gøy å gå på fest der en føler at en er overpynta eller ikke pynta nok :roll:

Gjest Ethereal
Skrevet

I hvertfall er det slik at hovedpersonen skal ha fin kjole, men hun er uansett mye mer frika i stilen enn jeg er, så da regner jeg med at det skal være pyntet, men ikke sååå stivt.

Tror det blir dressen, jeg. Så får jeg heller hunte etter et passende smykke. :)

Skrevet

Jepp, jeg syns det er pyntet nok. Men ville hatt en annen farge på toppen..

Gjest Ethereal
Skrevet
:ler::sjarmor: I'm a black girl! Komplett med svart hår. Så jeg tror fortsatt jeg går for svart....
Skrevet

Hvis det ikke er dresskode på invitasjonen, er pen topp/bukser helt flott.

Jeg feiret min tredveårs-dag på samme måte. De fleste jentene hadde bukser..

Gjest Ethereal
Skrevet

:kysse: :hoppe: Kjempefornøyd! For jeg er ikke pyntejente (og egentlig kunne jeg hatt på meg skinnbukse og svart topp, men tipper det ikke hadde blitt godt mottatt :ler:)

Så derfor godt å høre at jeg ikke MÅ ha skjørt (som jeg bare lengter etter å komme hjem og ta av meg).

Skrevet

Hadde skinnbukse i min egen 30-års-dag, jeg - men som vertinne kan man jo selv sette standarden :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...