Tekopper Skrevet 25. mars 2016 #21 Skrevet 25. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det mulig å bruke en kondom "ikke korrekt"? Anonymkode: 1a544...585 Tre det på feil (ikke klemme ut luft feks), feil størrelse, mangel på glidemiddel, utgått på dato osv...
EvaLena Skrevet 26. mars 2016 #22 Skrevet 26. mars 2016 Kjenner ett ungt par som praktiserer det der. Han mannen har visst så god styring med denne metoden. Nå venter de barn nummer to, begge ikke planlagt 😜
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #23 Skrevet 26. mars 2016 Det eneste sikre det er å flytte inn i kloster. Anonymkode: 0b812...464
Saraby Skrevet 26. mars 2016 #24 Skrevet 26. mars 2016 Tråden er ryddet for avsporinger. -Saraby, mod.
Million Skrevet 26. mars 2016 #25 Skrevet 26. mars 2016 Jeg har nok hatt litt mer enn lovlig flaks opp gjennom årene, for "hoppe av i svingen" er noe jeg flittig har benyttet meg av i årevis. Likte ikke p-piller pga bivirkninger og kondom kunne være et styr. Jeg har aldri noengang på alle disse årene blitt gravid ved et uhell etter bruk av "hoppe av i svingen". Heldigvis. Men det er ikke en metode som er anbefalt! Altfor mange som har blitt uønsket gravide ved den metoden.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #26 Skrevet 26. mars 2016 Funket fint i 4 år med tidligere samboer (jeg tåler ikke p-piller). Med neste samboer ble det brukt kondom, men den eneste gangen vi hoppet av i svingen av mangel på kondom så ble jeg gravid. Så tror det kommer litt an på flaks/uflaks og fruktbarhet. Anonymkode: 502e3...dca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå