AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1 Del Skrevet 24. mars 2016 Helt siden jeg var liten, har jeg alltid trivdes å være alene med meg selv i fritiden. Jeg har alltid hatt venner i barnehagen, grunnskolen, ungdomsskolen og selv nå på Vidergående, men i en liten krets. Jeg har også en bestevenninne som jeg har hatt som bestevenninne siden vi gikk i bleier sammen. Jeg har en fantastisk kjæreste som jeg har vært sammen med en god stund nå. Jeg trives godt å være alene på en lørdagskveld, i stedet for å gå ut å feste eller gjøre noe annet. Jeg er ikke redd for å være sosial med andre mennesker, men har ikke store behov for å ha et stort sosialt liv. Likevel er det mange dager og kvelder hvor jeg føler meg veldig alene, selv om jeg vet at jeg har venner og kjæreste og familie. Men jeg begynner plutselig å gråte helt ukontrollert, får hodepine og skjelver veldig mye, uten å fryse. Dette har skjedd nå de siste 3 ukene. Jeg er kun 18 år, og har bare sakt til meg selv at det kun er hormoner, men det er så ofte at jeg tviler på det. Det preger meg veldig med tanke på nattesøvn. Jeg har en god jobb og elsker å gå på jobb, men er så mye trøtt og både psykisk og fysisk sliten hele tiden. Jeg har ikke snakket med noen om det. Jeg er så lei av det. Jeg har et relativt bra liv og har så lite å klage over, men jeg føler meg så alene og forlatt, livredd for å være alene. Anonymkode: 54324...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 25. mars 2016 #2 Del Skrevet 25. mars 2016 Har du planer for fremtiden? Jeg kan bare bruke egne erfaringer her, og jeg vet at jeg kan bli stresset og bekymret når jeg nærmest lever fra dag til dag og ikke vet hva fremtiden bringer. Jeg har aldri hatt femårsplaner eller slikt, jeg har ikke konkrete mål jeg skal nå, men når det er mye som 'henger i løse luften' føler jeg plutselig at ingenting er slik det skal være lenger. Mange har jo også perioder der alt er mørkt og trist, det varer en uke og to, så går det over. Det kan jo være noe slikt du går gjennom? Kanskje andre her har noen råd til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå