Gå til innhold

Blackout og sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Idag fikk jeg vite at jeg hadde sex på en fest, og jeg kan ikke huske det. Det er så nedverdigende!

Det har gått to uker, og jeg fikk vite det nå. Og det med en gutt jeg synes er helt ufordragelig, ekkel og stygg. 

Jeg er så sint på meg selv. :( jeg skammer meg, jeg har nå hatt 6 sexpartnere og ingen av dem har vært kjæreste mine. Og jeg har bare vært seksuelt aktiv i 3 år.

Det gjør at jeg føler meg ekkel. Kun av to av guttene har jeg vært edru med. 

Er jeg slutty? :(:( 

Anonymkode: b87f6...7c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er ikke slutty, men du må lære deg å drikke ordentlig. 

Anonymkode: e3433...c1e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke slutty, men du bør kanskje justere alkoholinntaket hvis du ikke husker at du har sex...

ellers er det bare å hoppe i høyet. Sex er digg uansett om man er kjærest eller ikke. Husk kondom bare. Kjønnssykdommer er ikke digg.

Anonymkode: 620a7...e1a

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er slutty og i tillegg jævlig harry å drikke seg så full på fest.

Anonymkode: 06a49...f81

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som du har et alkoholproblem. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, du er ikke slutty. Man er ikke hore bare fordi man har sex, da tar man nemlig betalt for det. Problemer med alkohol derimot, det har du.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, peppermyntete skrev:

Nei, du er ikke slutty. Man er ikke hore bare fordi man har sex, da tar man nemlig betalt for det. Problemer med alkohol derimot, det har du.

Sikkert, men jeg drikker aldri hver helg. Det kan gå måneder, men det er mengden alkohol jeg får i meg som er ille. Vet ikke om 12 øl på en kveld er lite, men likevel.

Om jeg skal drikke en dag kan jeg være bruke teknikk som har fungert ofte. Å bruke 1-2 timer på et glass. :P

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert, men jeg drikker aldri hver helg. Det kan gå måneder, men det er mengden alkohol jeg får i meg som er ille. Vet ikke om 12 øl på en kveld er lite, men likevel.

Om jeg skal drikke en dag kan jeg være bruke teknikk som har fungert ofte. Å bruke 1-2 timer på et glass. :P

12 øl på en kveld er mye.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, peppermyntete skrev:

12 øl på en kveld er mye.

Ok, da bør jeg kutte ned før jeg blir avhengig. 

Alkoholisme går i familien, så. 

Gjest GulSol
Skrevet

6 øl (0,33l) holder nok lenge for deg. Drikk et glass vann mellom hver øl. Bra at du tar tak når du vet det er et problem i familien. 

Gjest Klopp
Skrevet

Du vil snart være gravid og barnefaren blir kanskje han ekleste fyren og han kommer til å være i livet ditt så lenge dere lever. Tenk på det før du drikker så mye neste gang.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stor fan av at man ikke er slutty om det er snakk om frivillig, trygg sex. Men det er klart om du drikker så mye at du ikke husker det dagen etter og angrer på det så bør du kanskje begrense alkoholinntaket. Ellers; shit happens:)

Anonymkode: 1c2e6...177

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er stor fan av at man ikke er slutty om det er snakk om frivillig, trygg sex. Men det er klart om du drikker så mye at du ikke husker det dagen etter og angrer på det så bør du kanskje begrense alkoholinntaket. Ellers; shit happens:)

Anonymkode: 1c2e6...177

Alt jeg husker var at jeg sluttet å drikke sent, og sovnet på sofaen, men tydeligvis ikke. :( 

Skrevet

Hvordan vet du at du har hatt sex, da? Kanskje han bare skryter på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...