Gå til innhold

Grusom lukt fra barnet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi ringte ØNH ett par dager etter at denne tråden ble opprettet og fikk beskjed om at så lenge hun ikke var dårlig så var det lite som kunne gjøres med å komme lengre fram i køen men at vi skulle få beskjed ved avbestilling.

Vi ringte til privat og fikk time to uker frem i tid. Ett par dager etter så forsvant lukten helt (den har hele tiden variert i styrke). Vi forsto ingenting men beholdt timen tilfelle det var midlertidig.

På fredager har vi vaskedag og inne i ett hjørne på rommet fant vi noe som så ut som en liten porøs stein, lukten var ikke til å ta feil av. Og vi kunne såvidt se at det engang hadde vært skumgummi. 

Hun har vært snufsen lenge, men når vi har prøvd å se har vi ikke sett noe og broren har også vært småforkjøla halve vinteren. Plutselig så falt alle brikkene på plass, også hvorfor det hadde vært litt blod i neseboret og på lakenet den morgenen lukten forsvant. Rart at man ikke kobler før etterpå! 

Idag leste jeg en gammel tråd og irriterte meg over at det ikke sto noen ende på historien så jeg bladde meg tilbake og oppdaterte min egen. Takk for alle råd!

Anonymkode: dd1f4...ece

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 12. april 2016 at 17.13, AnonymBruker skrev:

Oppdatering...

Skumgummi fra madrassen i nesa var synderen. Hun blåste den plutselig ut selv og stanken forsvant med det samme! 

Så utrolig bra at det løste seg! Et tips; de på sykehuset blir VELDIG glade hvis du ringer og sier at du ikke trenger time lenger - da slipper de bruke tid på å bestemme hvordan din henvisning skal prioriteres mellom alle de andre, kalle barnet inn til time osv uten at det er noe poeng i det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har forresten ikke kontaktet legen nei. Jeg er fortsatt småirritert over måten vi nærmest ble avfeid på så jeg ønsker ikke å fortsette med han som fastlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har forresten ikke kontaktet legen nei. Jeg er fortsatt småirritert over måten vi nærmest ble avfeid på så jeg ønsker ikke å fortsette med han som fastlege.

Ville ringt og fortalt sekretæren på en hyggelig måte hva som var årsaken, da kan han vite det til en annen gang. Og så kan du bytte så klart. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Blåmeisen skrev:

Så utrolig bra at det løste seg! Et tips; de på sykehuset blir VELDIG glade hvis du ringer og sier at du ikke trenger time lenger - da slipper de bruke tid på å bestemme hvordan din henvisning skal prioriteres mellom alle de andre, kalle barnet inn til time osv uten at det er noe poeng i det. 

Det har jeg gjort, ringte både privat og sykehus for å høre om vi kanskje skulle beholde i tilfelle det var noen rester igjen. Men de mente at siden det var én fast bit (og ikke noe mykt som kunne ha delt seg opp) og hun hverken fortsatte og blø, lukte eller var dårlig så skulle vi heller få en hastetime om det utviklet seg ☺

Utrolig kjipt at hun har stappet det inn mens hun hadde skarlagens, hvis ikke hadde vi nok fått en grundigere undersøkelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Poserose skrev:

Ville ringt og fortalt sekretæren på en hyggelig måte hva som var årsaken, da kan han vite det til en annen gang. Og så kan du bytte så klart. 

Vet du, det er ett godt poeng. Kanskje han ikke "låser" seg til en teori en annen gang. Barn stapper jo alt mulig rart overalt så det er ofte greit å holde muligheten åpen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du, det er ett godt poeng. Kanskje han ikke "låser" seg til en teori en annen gang. Barn stapper jo alt mulig rart overalt så det er ofte greit å holde muligheten åpen.

Jepp, kanskje du sparer et annet barn for å lukte vondt i flere måneder :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...