AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 I dag hadde jeg sex for første gang. Jeg vil tro jeg er en over gjennomsnittet kåt person, men det føltes virkelig ikke godt. Ikke litt engang. Vi holdt på kjempelenge, og ikke ett eneste sekund følte jeg at det var godt. Jeg sa innimellom at "nå klarer jeg ikke mer", men da fortsatte han bare enda hardere. Alt føltes ubehagelig og feil. Jeg angrer. Bare tanken på å sette inn så mye som en tampong noen gang igjen, gjør meg kvalm. Det var utrolig smertefullt, og vi måtte ta en pause siden jeg begynte å gråte fordi det bare var så utrolig vondt. Er det virkelig meningen at det skal gjøre så vondt? Jeg er helt fortvilt, utrolig skuffet over at det er sånn det er å ha sex. Anonymkode: 54c85...e9e
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 Du sa at du ikke klarte mer og han fortsatte? Det kalles voldtekt og er ikke normalt eller akseptabelt. ikke rart du hadde vondt. Anonymkode: 2d33a...64a 29
Mystico Skrevet 24. mars 2016 #3 Skrevet 24. mars 2016 Tror du skal bar slå deg til ro med at slik er første gang for de fleste - en total fiasko Det kommer til å bli fantastisk til slutt 😃 3
Fjaselina Skrevet 24. mars 2016 #4 Skrevet 24. mars 2016 Det skal ikkje vere vondt. Du traff sannsynlegvis ein lite erfaren eller veldig egoistisk mann... 24
Mis(s)Understood Skrevet 24. mars 2016 #5 Skrevet 24. mars 2016 Tenker utgangspunktet var helt feil når du hadde sex med en som både er døv og har vakuum mellom øra. Du gråt. Du sa du ikke klarte mer. Og han bare peiset på enda hardere. Du vet du kunne dyttet ham unna. Sagt takk for deg, kledd på deg og smelt igjen døra da du gikk, - ikke sant? Neste gang finner du deg en kar som både har ører som fungerer og som har normal mellommenneskelige egenskaper. 24
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #6 Skrevet 24. mars 2016 Tror ikke det er uvanlig å være skuffet første gang. Tror heller ikke det er uvanlig at det var ubehagelig/vondt. Øvelse gjør mester gjelder det meste, også sex. Men det er ikke akseptabelt at du gråter, men han kjører bare på. Sett dine egne grenser. Ikke gi opp, det blir fantastisk etterhvert Anonymkode: 29893...d88 10
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #7 Skrevet 24. mars 2016 Du hadde det i hvert fall med feil fyr. Han skulle hørt på deg og stoppet når du ikke hadde det godt. For da er det virkelig ikke sånn det oppleves. Det gjør ofte lit vondt første gangen, men da stopper man og f.eks bare koser isteden, eller stopper helt, hvis den ene ikke vil mer. Sex med en mann som er god med deg er ikke sånn som du har opplevd det. Da kan det være helt himmelsk. Legg opplevelsen bak deg, og tenk at neste gang skal det ikke være sånn. For sex er faktisk kjempegodt, hvis du "trener" litt ved å ta på deg selv til du kommer så får du et bedre inntrykk av åssen det kan være, og sammen med noen så kan det bli enda bedre Anonymkode: 8fa1a...bbc 2
Ulla Ullsokk Skrevet 24. mars 2016 #8 Skrevet 24. mars 2016 Enig med de over. Helt feil fyr å ha sex med første gang. Det var vondt for meg også, og ga meg null og niks første gang. Jeg husker at jeg så på MTV mens han holdt på. Enda han var forsiktig ig hensynsfull. Jeg lover deg at det går over! Jeg elsker sex! Det kommer du til å gjøre også! 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #9 Skrevet 24. mars 2016 Hadde flott gutt første gangen jeg hadde sex, var innmari glad i ham og han i meg. Men det fantes ikke godt. Det var bare ubehagelig og ekkelt. Ble sinnssykt skuffet. Anonymkode: 4392d...23a 2
estrella Skrevet 24. mars 2016 #10 Skrevet 24. mars 2016 Første gang var sykt kjipt. Det var vondt. Det var blod. Og ja, rart. Det tok ei stund før det faktisk var godt. Men det ble godt. Men det er, for min del, avhengig av partneren. Det må være en person som har respekt for deg. Ikke en som gjør slik han ønsker og ignorerer dine ønsker, slik han her gjorde. 2
Gjest Mythic Skrevet 24. mars 2016 #11 Skrevet 24. mars 2016 Du valgte feil fyr å ha sex med første gang. Vær så snill, finn en mer hensynsfull og erfaren fyr neste gang du skal ha sex, så skal du se det blir mye bedre. Han der forgrep seg på deg, og det er ikke slik det skal være!
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #12 Skrevet 24. mars 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: I dag hadde jeg sex for første gang. Jeg vil tro jeg er en over gjennomsnittet kåt person, men det føltes virkelig ikke godt. Ikke litt engang. Vi holdt på kjempelenge, og ikke ett eneste sekund følte jeg at det var godt. Jeg sa innimellom at "nå klarer jeg ikke mer", men da fortsatte han bare enda hardere. Alt føltes ubehagelig og feil. Jeg angrer. Bare tanken på å sette inn så mye som en tampong noen gang igjen, gjør meg kvalm. Det var utrolig smertefullt, og vi måtte ta en pause siden jeg begynte å gråte fordi det bare var så utrolig vondt. Er det virkelig meningen at det skal gjøre så vondt? Jeg er helt fortvilt, utrolig skuffet over at det er sånn det er å ha sex. Anonymkode: 54c85...e9e Første gang bruker faktisk ikke være så godt Anonymkode: f9dbe...ac6 1
Chiubi Skrevet 24. mars 2016 #13 Skrevet 24. mars 2016 Det hender at enkelte jenter må få fjernet jomfruhinnen kirurgisk, selv om det er sjeldent. En venninne måtte få det gjort på sykehus.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #14 Skrevet 24. mars 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: I dag hadde jeg sex for første gang. Jeg vil tro jeg er en over gjennomsnittet kåt person, men det føltes virkelig ikke godt. Ikke litt engang. Vi holdt på kjempelenge, og ikke ett eneste sekund følte jeg at det var godt. Jeg sa innimellom at "nå klarer jeg ikke mer", men da fortsatte han bare enda hardere. Alt føltes ubehagelig og feil. Jeg angrer. Bare tanken på å sette inn så mye som en tampong noen gang igjen, gjør meg kvalm. Det var utrolig smertefullt, og vi måtte ta en pause siden jeg begynte å gråte fordi det bare var så utrolig vondt. Er det virkelig meningen at det skal gjøre så vondt? Jeg er helt fortvilt, utrolig skuffet over at det er sånn det er å ha sex. Anonymkode: 54c85...e9e Jeg blir så forbanna. Han var en drittsekk som voldtok deg, det er faen meg ikke normalt å tvinge seg inn i ei jente som gråter og sier nei! Jeg håper han ikke har ødelagt forholdet ditt til sex for alltid, mange damer er negative til sex nettopp på grunn av at de har vært utsatt for sånne voldtekter i tenårene. De tror dermed at sex er noe de " gir" mannen og at det er en tjeneste de gjør for han. Fucked for life. Du skal IKKE ha sex med den iditoen igjen, han tvang deg mens du gråt og sa nei! Han kan dra til helvete. Finn deg en snill og ordentlig gutt som du kan stole på. Anonymkode: 69c21...6ba 11
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #15 Skrevet 24. mars 2016 Slik du beskriver situasjonen; voldtekt. Men, og dette må du ta til deg, for de fleste er første gang en fiasko. Og for noen tar det lang tid å lære seg å nyte sex. Jeg mistet jomfrudommen som 16 åring, da med han som etterhvert ble samboeren min. Jeg likte ikke sex før jeg ble 21, med en ny mann som lærte meg at sex er mer enn bare kyss-klin-inn og ut. Jeg lærte meg selv å kjenne, hva jeg liker, hva jeg tenner på og hvilke type sex jeg foretrekker. Nå er jeg 23 og elsker sex. Du er 17, det er ikke forventet at du skal kjenne deg selv seksuelt enda, og det kan ta mange år enda. Finn deg en gutt du liker, og som tar nei for et nei. Det som denne gutten utsatte deg for er ikke ok i det hele tatt. Anonymkode: c7faa...eef 2
Gjest Mythic Skrevet 24. mars 2016 #16 Skrevet 24. mars 2016 1 time siden, Chiubi skrev: Det hender at enkelte jenter må få fjernet jomfruhinnen kirurgisk, selv om det er sjeldent. En venninne måtte få det gjort på sykehus. http://www.ung.no/helse/3014_Myten_om_jomfruhinna.html
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #17 Skrevet 24. mars 2016 Det kan være mange årsaker til at det er vanskelig å gjennomføre samleie. Arrvev, sammenvoksinger, polypper som blør osv. Det meste kan fikses kirurgisk på et dagkirurgisk senter. Men det du opplevde TS, var voldtekt. Du hadde vondt fordi du ikke var kåt, det var smertefullt og du spente deg. Og mange jenter har vondt de første gangene, det husker jeg godt selv også. Men det ble kjempedeilig med en gutt som var forsiktig, og som tenkte på min orgasme også (klitorisstimuli med tunge og fingre). Anonymkode: 69c21...6ba 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #18 Skrevet 24. mars 2016 Du har jo vært utsatt for voldtekt... Håper ikke den dusten er kjæresten din? Anonymkode: 985d8...05f 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #19 Skrevet 24. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har jo vært utsatt for voldtekt... Håper ikke den dusten er kjæresten din? Anonymkode: 985d8...05f Tusen takk for svar alle sammen. Har nå fått vite at denne fyren (som heldigvis IKKE er kjæresten min), tidligere er anmeldt for voldtekt og mishandling. Er veldig opprørt nå, klarer ikke slutte å gråte. Blør fortsatt, men det er kanskje normalt? Jeg har ikke peiling. ts Anonymkode: 54c85...e9e
Sweet77 Skrevet 24. mars 2016 #20 Skrevet 24. mars 2016 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar alle sammen. Har nå fått vite at denne fyren (som heldigvis IKKE er kjæresten min), tidligere er anmeldt for voldtekt og mishandling. Er veldig opprørt nå, klarer ikke slutte å gråte. Blør fortsatt, men det er kanskje normalt? Jeg har ikke peiling. ts Anonymkode: 54c85...e9e Du burde kanskje ta kontakt med noen profesjonelle. Du kan f.eks prøve Alarmtelefonen for barn og unge som har vært utsatt for overgrep eller voldtekt, de har døgnåpent og tlf 116111. Ellers har du ressurssenteret for voldtatte: 22 44 40 50, vet ikke om de har døgnåpent men prøv Begge nr finnes på disse sidene: http://www.ung.no/overgrep/1569_Voldtekt_og_seksuelle_overgrep.html Ellers har også St Olavs hospital døgnåpen telefon for overgrep, voldtekt og voldtektsforsøk (ville ikke brydd meg om at det var i en annen del av landet hvis du ikke bor i Trondheim): 72571212 Det er også en landsdekkende telefon for overgrepsutsatte: 800 57 000 Skriver det ned her fordi jeg måtte Google litt for å finne det, så slipper du å tenke på det i hvert fall hvis du har lyst til å snakke med noen Blødningen vil gå over etter hvert sannsynligvis. Håper det går bra med deg, det vil det etter hvert selv om det er tøft nå. Det kan virkelig være bra å snakke med noen Endring: slo sammen to innlegg så finner du alle numrene på samme side, i fall det skulle være vanskelig å komme igjennom på noen av dem i påsken Endret 25. mars 2016 av Flair 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå