Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke nødvendigvis stygge, men alle polakkene er "like". Det heter seg å se polsk ut. Og det stemmer. Du kan rett og slett se om noen er fra Polen. Sikkert ikke absolutt hele tiden, men veldig ofte. Jeg har hatt polske kolleger, venner av venner, og bekjente. Og alle har "samme utseendet". 

Anonymkode: 45965...2aa

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke samme erfaringen med mine polske kolleger. De kunne like gjerne være fra Norge. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Alle polakkene er ikke like nei? Tror du må teste synet ditt. 

Anonymkode: 8e76e...12b

• Liker 6
Skrevet

Både ja og nei. De polske skurkene er like.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis stygge, men alle polakkene er "like". Det heter seg å se polsk ut. Og det stemmer. Du kan rett og slett se om noen er fra Polen. Sikkert ikke absolutt hele tiden, men veldig ofte. Jeg har hatt polske kolleger, venner av venner, og bekjente. Og alle har "samme utseendet". 

Da må det være tilfeldig at de få som du har møtt ligner på hverandre.

Anonymkode: f603e...4fe

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme med russere. Svært mange russere, spesielt menn har et helt særskilt drag over øynene og nesepartiet.

Anonymkode: 79049...8a8

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Psss, jeg må fortelle deg at alle vet dette, men det er ikke meningen at du skal si det.. Da betyr det at du enser forskjeller mellom mennesker og dermed bryter regelen om å ikke dømme basert på hva du observerer.

Anonymkode: 6b75c...553

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Enig med TS. Det er lett å se hvem som er polakker eller østeruropeere. Ikke alltid jeg klarer å skille mellom hvem som er fra Est/La/Li og Polen men de skiller seg ut både i hud, ansiktsform og ofte klær. Jeg bor i et nabolag med mange polakker og ser de ofte, så da er det kanskje lettere for meg å se særtegnene også.

Anonymkode: 0cbb9...c51

• Liker 20
Skrevet

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Psss, jeg må fortelle deg at alle vet dette, men det er ikke meningen at du skal si det.. Da betyr det at du enser forskjeller mellom mennesker og dermed bryter regelen om å ikke dømme basert på hva du observerer.

Er jo ikke til å legge sjul på at mange folkeslag har visse trekk (nese 'jøder' eller ancestral jøder og pakistanere), men polakker er ikke en av de. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme med russere. Svært mange russere, spesielt menn har et helt særskilt drag over øynene og nesepartiet.

Anonymkode: 79049...8a8

Jeg synes russiske og norske menn er veldig like. De har mye de samme trekkene. Russiske og norske kvinner derimot, de er svært forskjellige og vakre på hver sin unike måte.

Anonymkode: f2eff...592

AnonymBruker
Skrevet

Usexy er de hvertfall. Har aldri sett en polsk mann jeg syntes var attraktiv. Eller jo, en gang, men han var halvt spansk. Og hadde derfor veldig mørke trekk. Mange polakker ser også slitne ut, de drikker og røyker ekstremt mye. En 25-åring fra Polen kan lett se ut som han er 40+. Syns generelt de ser usunne ut. Men det er min subjektive mening. Jeg har aldri vært i Polen, kan hende det gjemmer seg en og annen diamant der nede :) 

Anonymkode: 351c3...ef2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en annen "rase" mennesker i øst-Europa enn her i Norden.Litt annen fasong på hodeskallen og det er ofte lett å se siden de fleste polske menn har kortkort hår.De har ofte også øyne som sitter dypere i skallen.Slik raselære er jo blitt veldig fy-fy,så det er vanskelig å finne informasjon om de ulike rasene,men alle ser jo forskjell.Uten at den ene rasen er bedre enn den andre.Dette har ingenting med rasisme å gjøre.Det er jo feks lett å se at mange samer har et utseende som skiller seg fra vanlige nordmenn,(kort ansikt,små neser) og det skyldes at de har et annet rasemessig opphav.

Anonymkode: 46fda...ec0

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Adara skrev:

Er jo ikke til å legge sjul på at mange folkeslag har visse trekk (nese 'jøder' eller ancestral jøder og pakistanere), men polakker er ikke en av de. 

Hudtonen, ansiktsstrukturen, flatt bakhode, andre kleskoder, andre verdier som gjenspeiler seg i kroppsholdningen, blikket er ofte fastere enn hos norske menn.

• Liker 3
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hudtonen, ansiktsstrukturen, flatt bakhode, andre kleskoder, andre verdier som gjenspeiler seg i kroppsholdningen, blikket er ofte fastere enn hos norske menn.

Har sett mange polakker, og det er sjeldent jeg skjønner de er polakker om ikke de har kommet i store grupper og åpenbart er på arbeid. Dette var i Norge.

I Gdansk, hadde jeg ikke visst at jeg var i Polen og var døv, hadde jeg trodd alle var nordmenn.

Endret av Adara
AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke alle polakkene ser like ut.. Men mange av de har fellestrekk som kommer av dårlig økonomi som dårlig tannhelse eller gusten hud/sliten kropp pga stort alkoholinntak. Det er min erfaring fra polske arbeidere som har jobbet hos oss (hvitt). Men jeg har møtt mange kjekke polakkene også ;) 

Anonymkode: dcd4e...3dd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

de er kjempe kjekke dem. polske folk går for å være verdens vakreste, og utseendet varierer veldig. det var litt av en generalisering. :roll:

Anonymkode: 30ee9...f3d

Skrevet

Enig.  De ser ut som brødre og søstre.  Kan se det på lang avstand selv uten briller 👓 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det gjelder de fleste folkeslag, jeg selv er islending og selvom alle nordmenn kunne vært islendinger (og omvendt), så hender det at jeg ser folk på gata som jeg legger merke til fordi de ser så  "urislandske" ut. Jeg har også lagt merke til det med polakker, det er et eller annet med pannen og brynene. Men det er også trekk som jeg oppfatter som klassisk norske, svenske, færøyiske etc. Så det er ikke bare polakker som ligner på hverandre. 

Anonymkode: d79ee...031

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Paul Wesley er jo kjempe kjekk. Han er polsk. 

Anonymkode: e7ea7...187

Skrevet

Jeg ser det samme som deg TS! 🙈 Østeuropeiske trekk, ser det på lang avstand! 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...