AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 Som jeg har siklet på i en 3 års tid men aldri turt og ta noe initiativ til og innlede noe, har nå fått seg kjæreste Han er syyykt heldig, hun har både utstrålingen, den kroppen og en fin rumpe. Beklager, men måtte bare få det ut. Neste gang skal jeg ikke være like treg, det ender aldri godt. Har du noen gang opplevd noe sånt? Anonymkode: 80525...384
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 Du kan være ganske sikker på at du ikke er den eneste som har siklet på henne i mange år. Så selv om du hadde tatt initativ er det lite trolig at du ville fått noe resultat. Skal du først gjøre noe må det være gjennomtenkt og langsiktig. Er du heldig får du én sjanse, tar du ikke vare på den, havner du i "uaktuell-kategorien". Så ikke vær så hard mot deg selv for at du ikke tok initiativ. Du var ikke i nærheten av å være klar eller ha noen sjans. Anonymkode: 29e8f...c16 2
Gjest Fox Mulder Skrevet 24. mars 2016 #3 Skrevet 24. mars 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan være ganske sikker på at du ikke er den eneste som har siklet på henne i mange år. Så selv om du hadde tatt initativ er det lite trolig at du ville fått noe resultat. Skal du først gjøre noe må det være gjennomtenkt og langsiktig. Er du heldig får du én sjanse, tar du ikke vare på den, havner du i "uaktuell-kategorien". Så ikke vær så hard mot deg selv for at du ikke tok initiativ. Du var ikke i nærheten av å være klar eller ha noen sjans. Anonymkode: 29e8f...c16 So damn true. Velkommen i klubben, ts Endret 24. mars 2016 av Fox Mulder
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 Jeg siklet på min kollega i akkurat 3 minutter, så gjorde jeg noe med det. Jeg klarte ikke noe annet, for jeg ble forelska i henne med en gang jeg så henne. Problemet var at vi hadde kjærester begge to. Men jeg fortsatte. Det viste seg at hun var i et like ulykkelig forhold som meg, og vi bestemte oss etter en stund for å gjøre noe med det. Vi er sammen, men ingen på jobb vet noe. På jobb er vi bare kollegaer, men utenfor er vi sammen. Det er ganske fint Anonymkode: ba9de...d78 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 Den 24.3.2016 at 20.46, AnonymBruker skrev: Som jeg har siklet på i en 3 års tid men aldri turt og ta noe initiativ til og innlede noe, har nå fått seg kjæreste Han er syyykt heldig, hun har både utstrålingen, den kroppen og en fin rumpe. Beklager, men måtte bare få det ut. Neste gang skal jeg ikke være like treg, det ender aldri godt. Har du noen gang opplevd noe sånt? Anonymkode: 80525...384 Flott du har lært bedre lykke neste gang, go for the price og ikke vær sjenert tilskuer på sidelinja i ffremtiden Anonymkode: c3f82...152
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå