Gå til innhold

ubehag ved sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle, no må de hjelpe meg med mitt akutte problem.

I natt hadde eg sex med min kjære, og plutseleg kjende eg ein merkeleg følelse i hans "støt". Har merka det berre nokre få ganger før, men denne gangen var det verkeleg sånn heile tida.

Det som skjedde var altså at når han støtte penis inn i meg, fekk eg følelsen av eit slags "knakk" når han var nesten heilt inne. Som om den tok borti noko eller eit eller anna. Kan ikkje akkurat seie at det var vondt, men det var litt ubehageleg, og eg mista fokusen av det...æsj..

Kva kan dette være? Me snakka om det, og det kan jo være at han støter mot enden av vagina, det blir jo mot livmorhalsen, det, eller?? Men eg trur eigentleg ikkje at det er det, heller. Eg kunne faktisk kjenne det når eg heldt handa på magen min, nesten som eit klikk, kvar gong han var nesten inne. Men det verka som det kom lettare i nokon posisjonar, og forsvann, i andre.

Eg skulle gjerne finne ut av dette, det er jo litt skremmande når slikt plutseleg berre skjer..!

Håpar på svar, om andre har vore borti liknande..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har hatt det sånn jeg og noen ganger. Vet ikke hva det er.......

Skrevet

Luftlomme? :forvirra:

Skrevet

Antagelig støter han så dypt at han av og til treffer livmor halsen. Helt ufarlig,og ikke noe å bry seg om.Med mindre det gjør vondt, da bør dere prøve å finne andre stillinger,hvor han ikke kommer så dypt inn i deg.

Skrevet

hmmm...nei, det er ingen luftlomme, det er eg sikker på. Ja, kanskje livmorhals, men me havnar jo ofte i "djupe" stillingar, og det brukar vanlegvis ikkje å involvere dette problemet. Snarare tvertimot...;)

Fleire erfaringar med dette problemet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...