Gå til innhold

Change strl. vs. H&M, Cubus osv.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker å kjøpe BH'er på Change i strl. 65G, men da jeg skulle dit for å kjøpe meg en push-up BH fikk jeg vite at de aller fleste modellene stoppet på 65F.. typisk. (Eneste som fantes i min størrelse var en knæsj gul en som var helt uaktuell) Så da lurer jeg på om det er noen som bruker samme størrelse som meg og som vet hva det tilsvarer i "vanlige" størrelser de har på H&M, Cubus, Kappahl osv. :)

Anonymkode: 166f2...07d

AnonymBruker
Skrevet

dytt

Anonymkode: 166f2...07d

AnonymBruker
Skrevet

Hos HM, cubus osv. så finner jeg sjeldent større cup enn D, noe som er for lite for meg. Finner gjerne med stor omkrets men ikke stor cup:\ Kappahl finnes ikke her jeg bor så det aner jeg ikke.

Anonymkode: 9c5a9...a8d

Skrevet

Liker egentlig ikke change, synes plaggene og størrelsene de opererer med er snodige. Men uansett.... en 80E på change er temmelig nøyakttig en 85D på Kapp-Ahl (sammenlignet både t-shirt padded og push-up modeller).

Hjelper deg dessverre lite i størrelsen du leter etter men kanskje det kan gi deg en pekepinn på omregning ?

• Liker 1
Skrevet

Har funnet både f og g cup på Cubus i det siste....

På HM har jeg kun funnet F-cup, men da på Oslo S.

Men usikker på om de har 65 i omkrets...men tror det de hadde vel ned til 70 som jeg så...kanskje også 65

Skrevet

Jeg vet at change sine bher som regel er større i størrelsen enn hos de andre butikkene. På change er jeg noe sånt som 65DD, men på cubus o.l ville jeg nok ikke vært større enn en C, kanskje tilogmed en B. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker 70H på change, kjøpte nylig bh på Cubus, måtte da kjøpe 75G. Måtte ha den på innerste hakket, prøvde 70G, men den ble litt for liten i cupen.

Før kunne jeg kjøpe bh på Lindex, brukte der 70F, men nå er de for små. Det er ikke fordi jeg har fått større pupper, det er bare fordi bhene deres har blitt mindre. 

Skrevet

Jeg har litt lyst til å prøve BH også, slik at jeg finner en som passer akkurat. Litt vanskelig å få til det ved netthandel.

Skrevet

Jeg bruker samme størrelse på Change og f.eks Cubus. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 25. mars 2016 at 14.11, momo skrev:

Jeg bruker 70H på change, kjøpte nylig bh på Cubus, måtte da kjøpe 75G. Måtte ha den på innerste hakket, prøvde 70G, men den ble litt for liten i cupen.

Før kunne jeg kjøpe bh på Lindex, brukte der 70F, men nå er de for små. Det er ikke fordi jeg har fått større pupper, det er bare fordi bhene deres har blitt mindre. 

Men 75G og 70H er jo samme cup størrelse, 70G er igjen en størrelse mindre, så ikke rart den ikke passer i cupen. Og med tanke på at du måtte ha 75G på det innerste hakket var den for stor, og du skulle egentlig kjøpt 70H på Cubus også, nye bher skal alltid starte på ytterste hakk, når stoffet blir slitt kan du hoppe innover på hakkene slik at bhen holder samme størrelse lenger. Ergo, du er samme størrelse på change og Cubus, altså 70H.

Anonymkode: 9b984...328

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme str på Change og Cubus (75 F). Noen ganger har de ikke den størrelsen og prøver å få meg til å ta 80E, men da må jeg ha de på innerte hakket fra starten, og etterhvert som de blir vasket og litt løsere i striken blir de for store og gir lite støtte. I tillegg sitter cupen litt feil, noe som gjør at jeg av og til får gnagsår. Det finnes ikke så store str på H&M.

I det siste har jeg handlet litt BH-er hos Zalando. Der har de ofte greit utvalg.

Anonymkode: 3b184...573

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid og trengte større BH. Jeg har normal kropp (vil jeg si) og gikk inn å H&M for å se etter min størrelse.  Begynte nesten å gråte over hvor feit jeg må være som pluselig ikke passer noen av størrelsene de har, hverken på Cubus, H&M Triumph eller Lindex! Kappahl er DEN ENESTE som faktisk solgte i større størrelse enn 85! Jeg er til vanlig 80B, men i graviditeten er jeg nå 90D (!) noe som tydeligvis er så unormalt at INGEN velger å selge BHer i den og større størrelser :(

Hvor går større mennesker for å kjøpe BH??? Jeg fikk sjokk og ble direkte trist over at 85E er det største alle utenom Kappahl selger. Hva med de som er 90+ rundt brystet?? 

Anonymkode: 14d37...f74

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gravid og trengte større BH. Jeg har normal kropp (vil jeg si) og gikk inn å H&M for å se etter min størrelse.  Begynte nesten å gråte over hvor feit jeg må være som pluselig ikke passer noen av størrelsene de har, hverken på Cubus, H&M Triumph eller Lindex! Kappahl er DEN ENESTE som faktisk solgte i større størrelse enn 85! Jeg er til vanlig 80B, men i graviditeten er jeg nå 90D (!) noe som tydeligvis er så unormalt at INGEN velger å selge BHer i den og større størrelser :(

Hvor går større mennesker for å kjøpe BH??? Jeg fikk sjokk og ble direkte trist over at 85E er det største alle utenom Kappahl selger. Hva med de som er 90+ rundt brystet?? 

Jeg finner 90D,E og F på Cubus.

Anonymkode: 225bd...ee8

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg finner 90D,E og F på Cubus.

Anonymkode: 225bd...ee8

I amme-BH? For det gjorde IKKE jeg. :(

Skrevet

Aldri funnet større enn 65C på Cubus. Lindex har, men det er de verste bhene jeg har vært borti! Spiler som lagde gnagsår mellom brystene, nei takk. Måtte bruke gnagsårplaster :( Bruker som regel 65F på Change og kan fint bruke 65F på Lindex, men ville ikke anbefalt sistnevnte, da kvaliteten er ikke-eksisterende.

Skrevet
24 minutter siden, Jolene skrev:

Aldri funnet større enn 65C på Cubus. Lindex har, men det er de verste bhene jeg har vært borti! Spiler som lagde gnagsår mellom brystene, nei takk. Måtte bruke gnagsårplaster :( Bruker som regel 65F på Change og kan fint bruke 65F på Lindex, men ville ikke anbefalt sistnevnte, da kvaliteten er ikke-eksisterende.

Jeg har funnet flere 65F på Cubus, men utvalget varierer selvsagt fra butikk til butikk.

Skrevet
2 minutter siden, FantasDick skrev:

Jeg har funnet flere 65F på Cubus, men utvalget varierer selvsagt fra butikk til butikk.

Hm, da har jeg lært noe i dag og! Takk for info, det skal definitivt sjekkes ut :) Problemet, er at jeg sjeldent finner 65F i pushup, spesielt ikke på feks Lindex....

Skrevet
34 minutter siden, Jolene skrev:

Hm, da har jeg lært noe i dag og! Takk for info, det skal definitivt sjekkes ut :) Problemet, er at jeg sjeldent finner 65F i pushup, spesielt ikke på feks Lindex....

Bare hyggelig du! :) Vet ikke hvor du bor men kan nevne noen butikker i midt-Norge. Jeg har funnet noen pushup i 65F på Cubus, men det er ikke så voldsomme puter i de, da. De andre kjedene vet jeg lite om. 

Skrevet
17 minutter siden, FantasDick skrev:

Bare hyggelig du! :) Vet ikke hvor du bor men kan nevne noen butikker i midt-Norge. Jeg har funnet noen pushup i 65F på Cubus, men det er ikke så voldsomme puter i de, da. De andre kjedene vet jeg lite om. 

Bor på Østlandet :P Uansett er det alltid fint å få tips angående ulike kjeder med gode bher med større cup :)

AnonymBruker
Skrevet

Har dere enorme bryster hele gjengen? må bare spørre. :P må være fryktelig unormal som bruker 70-75 B/C jeg da. :P

Anonymkode: e99e6...2c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...