Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #1 Del Skrevet 21. oktober 2004 Pga. bittelite soverom må vi ha plass til klær i skuffer under sengen. Ser for oss en seng ca. en meter (max) over gulvet med skuffer under. Jeg har hittil ikke funnet noen slik seng i butikker, og må kanskje derfor lage den selv... Noen med erfaring? Og - kan jeg bruke kontinentalseng, eller må jeg ha rammemadrass? Hva består den forskjellen i i så fall? På forhånd takk for ALL hjelp, det er vel ikke akkurat noe enestående problem dette... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 21. oktober 2004 #2 Del Skrevet 21. oktober 2004 sjekk ut ikeas hjemmeside! flere varianter å velge mellom her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trådstarter Skrevet 22. oktober 2004 #3 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hm, finner ingen sånne senger på ikea jeg... Bare etpar med en skuff under, det var altså ikke nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 22. oktober 2004 #4 Del Skrevet 22. oktober 2004 vet at de i alle fall har fått rammemadrasser med oppbevaringsplass under! nytt i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå