Miranda16 Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 Jeg bruker foundation som er mellom lys og medium og den passer perfekt til hudtonen min så kan ikke gå noe lysere. Jeg tar på foundation på hele halsen også. Problemet er da videre nedover. Jeg bruker ikke veldig utringende topper, men topper, gensere viser jo alltid øverste del av brystkassa. Er det noe i det hele tatt jeg kan gjøre uten å velge en lysere foundation?
Gjest StripeyPanda Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 Selvbruning? Jeg velger foundationfarge til det som er på halsen, ikke fjeset. Da slipper jeg skille og det ser naturlig ut.
PaperFlower Skrevet 24. mars 2016 #3 Skrevet 24. mars 2016 Enig i at du burde heller velge en som passer halsen + resten av kroppen din. Da slipper du det problemet.
Gjest Plastic Heart Skrevet 24. mars 2016 #4 Skrevet 24. mars 2016 En foundation som gir deg skille kan vel ikke sies å passe perfekt til hudtonen din...?
Miranda16 Skrevet 24. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2016 (endret) 50 minutter siden, PaperFlower skrev: Enig i at du burde heller velge en som passer halsen + resten av kroppen din. Da slipper du det problemet. Det hører med til historien at det var en butikkansatt på Gardermoen som anbefalte meg den og jeg er ikke misfornøyd. Jeg er veldig fan av MAC så skal stikke innom dem på lørdag og prøve meg frem. Tror noen det er lettere å velge en mineral foundation i pudderform, eller vil jeg få samme problemet? Hvilke merker bruker dere og kan dere anbefale noe, både pudder og flytende? Endret 24. mars 2016 av Miranda16
Miranda16 Skrevet 24. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2016 (endret) 5 minutter siden, Plastic Heart skrev: En foundation som gir deg skille kan vel ikke sies å passe perfekt til hudtonen din...? Jeg har mer farge i ansiktet fordi jeg har så tynn hud der slik at jeg får veldig lett en slags rødme i ansiktet. For å understreke det så soler jeg aldri ansiktet eller halsen Så da spørs det om jeg kan få i pose og sekk?? Endret 24. mars 2016 av Miranda16
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #7 Skrevet 24. mars 2016 Jeg er også mørkere i ansiktet enn på resten av kroppen, men jeg matcher foundationen min til resten av kroppen... Slipper skilleproblemet. Anonymkode: beaec...15b
Miranda16 Skrevet 24. mars 2016 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også mørkere i ansiktet enn på resten av kroppen, men jeg matcher foundationen min til resten av kroppen... Slipper skilleproblemet. Anonymkode: beaec...15b Hvilken foundation bruker du?
Kristina Malina Skrevet 27. mars 2016 #9 Skrevet 27. mars 2016 Ett tips er å ikke legge foundation over hele halsen. Det gjorde jeg før, og man så veldig godt skille fra halsen og videre nedover mot brystet. Så fikk jeg høre av en veninne av meg at et lurt triks er å påføre foundation i ansiktet, selvsagt,- men istedefor å legge resten over hele halsen, legg det litt under kjevebeinet, si på "begynnelsen av nakken", ca. ved samme høyde som øreflippene. Da vil alt se mye mer naturlig ut :-) Det funket på meg og det har blitt til en fast rutine ved påføring av hudsminke. Det gjelder jo forsåvidt også for BB-cream, pudder o.l også :-) 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #10 Skrevet 27. mars 2016 Den 23. mars 2016 at 18.23, Miranda16 skrev: Hvilken foundation bruker du? Bruker en rekke ulike alt etter hva jeg går for. Her handler det jo bare om å finne riktig farge. Anonymkode: beaec...15b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå