Gå til innhold

Kvinner som lurer menn til å være far til et barn som ikke er hans

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Burde fengslet i 21 år.

Da burde de lære at de ikke kan lure folk på den måten.

Anonymkode: beec0...042

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så var det på'an igjen. :dry:

Anonymkode: cf4da...9c3

• Liker 3
Skrevet

Så det bør være strengere straff for å lure en mann enn for å voldta og drepe han og hans nærmeste familie?

• Liker 5
Skrevet

Men hvis hun klarer å lure han så betyr jo det at de har hatt sex i tidsrommet hvor dama ble gravid. Da kan det jo være at dama tror det er hans barn. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er idot nok til å ikke ta dna-test kan han ha det så godt. 

Ærlig talt, dette skjer da omtrent aldri.

Anonymkode: bbded...f97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har skjedd meg :)

Fikk vite sannheten da barnet var 1,5 år, hun hadde visst det hele tiden men var redd jeg skulle gjøre det slutt. Slutt ble det uansett, og da sa hun sannheten. 

For min del skulle jeg gjerne fortsatt å være barnets far, det forandret ikke følelsene mine for barnet.

Anonymkode: 91dd3...f52

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han er idot nok til å ikke ta dna-test kan han ha det så godt. 

Ærlig talt, dette skjer da omtrent aldri.

Anonymkode: bbded...f97

Det skjer selvfølgelig. Ganske mange barn har en annen far enn han på papiret. Om en dame har hatt sex med to eller flere menn i perioden hun ble gravid, kan hun ikke være 100 % sikker på hvem som er faren. Mange velger nok å ikke si noe, kanskje er de redde, kanskje er de feige. Eller kalkulerte ;)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer selvfølgelig. Ganske mange barn har en annen far enn han på papiret. Om en dame har hatt sex med to eller flere menn i perioden hun ble gravid, kan hun ikke være 100 % sikker på hvem som er faren. Mange velger nok å ikke si noe, kanskje er de redde, kanskje er de feige. Eller kalkulerte ;)

Typisk

Anonymkode: b517d...984

Skrevet

Det får bli obligatorisk med DNA test da barnet blir født. Da får ikke slike ting skjedd.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, EvaLena skrev:

Det får bli obligatorisk med DNA test da barnet blir født. Da får ikke slike ting skjedd.

Det kommer nok ikke til å bli obligatirisk, men det er en tanke. Uansett er menn forskjellige. 

Jeg skulle gjerne ikke ha visst, kunne jeg valgt. Var/er glad i barnet uansett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...