Hengebuksvinet Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 Har hatt en meget hektisk innkjøring til ferie, som startet på mandag (etter hektisk jobbhelg). Andre som kun blir syke i ferier? Føles så bortkastet å ligge rett ut fra mandag til torsdag, men hver gang jeg prøver meg på litt husarbeid eller lignende, er jeg utslitt på 10 sekunder.
Marimba Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 Jeg blir alltid syk i ferier, er noe forbanna dritt!
Sulosi Skrevet 24. mars 2016 #3 Skrevet 24. mars 2016 Alle ferier og alle fridager, dvs tre fire dager hver uke 😕
Thorn Skrevet 24. mars 2016 #4 Skrevet 24. mars 2016 Har pleid å være sånn for meg også. Er så typisk, akkurat når man endelig skal få tid til å slappe av og gjøre bare ting man vil, så bam! Der kaster sykdommen seg over en. Det siste året har jeg heldigvis endelig sluppet unna (bank i bordet!!!), men det er sikkert fordi feriene har vært korte og fulle av ting som må gjøre
Hengebuksvinet Skrevet 24. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2016 3 minutter siden, Sulosi skrev: Alle ferier og alle fridager, dvs tre fire dager hver uke 😕 Uff da Da er jeg ganske heldig i forhold... Men når sjefen kommenterer at jeg er en idealarbeidstaker, uten sykedager de 3 siste årene (bank, bank), da gir det litt bismak. Heldigvis ble minsten syk samtidig med meg, så slutten på påska kan kanskje bli fin?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #6 Skrevet 24. mars 2016 Det er helt vanlig. Man slapper av, og immunforsvaret som har jobbet som en gal roer også ned. Og da blir man syk. Anonymkode: 34d39...584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå