ajarRun Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 Hvis mannen stiller med sex, vasking og matlaging, ville dere vært villige til å forsørge han og gi han lommepenger? 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Hvis mannen stiller med sex, vasking og matlaging, ville dere vært villige til å forsørge han og gi han lommepenger? Kanskje, hvis han var veldig god i senga og lager himmelsk mat. Kunne da vurdert å gi han veldig nøktern levestandard. Menn er ikke akkurat mangelvare. Prisen avhenger som kjent av tilbud og etterspørsel. Anonymkode: 958b4...611 3
Mis(s)Understood Skrevet 24. mars 2016 #3 Skrevet 24. mars 2016 (Oppfølger med motsatt kjønn ja) Been there. Seen it. Done it. Gjør det på nytt, - dersom han aktivt søker og leter etter ny jobb ja. Er det slik at han bare ikke gidder jobbe, eller føler seg 'for fin' for jobber han tilbys, da er svaret 'Nei !' 3
GammelKaktus Skrevet 24. mars 2016 #4 Skrevet 24. mars 2016 Nei, og jeg ville heller ikke blitt forsørget av en mann. Hadde bare blitt helt feil for meg. 3
Adara Skrevet 24. mars 2016 #5 Skrevet 24. mars 2016 Om jeg hadde hatt råd til å forsørge en mann, så kunne jeg lett ha gjort det ja. Det måtte jo så klart vært en mann jeg var glad i og ville være sammen med. Men det sier seg jo selv ^^ 1
Silfen Skrevet 24. mars 2016 #6 Skrevet 24. mars 2016 Hadde jeg vært i posisjon til det, og hadde settingen vært riktig, så selvfølgelig. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #7 Skrevet 24. mars 2016 Jeg forsørger mannen min. Har gjort det i mange år. Det er helt greit, men ikke særlig akseptert av samfunnet. Alle snakker om at han må få seg en jobb, og at han ikke bare kan gå hjemme. Anonymkode: 47f57...43b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #8 Skrevet 24. mars 2016 14 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Hvis mannen stiller med sex, vasking og matlaging, ville dere vært villige til å forsørge han og gi han lommepenger? Nei. Hvilke maktforhold ville det gitt? Tror ikke det står så ille til med kvinner at de gjør det. Anonymkode: f6e51...6f4
ajarRun Skrevet 24. mars 2016 Forfatter #9 Skrevet 24. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Hvilke maktforhold ville det gitt? Tror ikke det står så ille til med kvinner at de gjør det. Anonymkode: f6e51...6f4 Ingen? Alle oppegående personer kan jo finne seg jobb.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #10 Skrevet 24. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forsørger mannen min. Har gjort det i mange år. Det er helt greit, men ikke særlig akseptert av samfunnet. Alle snakker om at han må få seg en jobb, og at han ikke bare kan gå hjemme. Anonymkode: 47f57...43b så han sitter på rævva og løfter ikke en finger samtidig som han får sex? Noen menn får alt servert på et sølvfat, mens andre må jobbe seg halvt i hjel for en ussel håndjobb Anonymkode: 958b4...611 1
kattaa Skrevet 24. mars 2016 #11 Skrevet 24. mars 2016 Jeg kunne godt betalt mer av utgifter og spandert ting på ham, men å være sammen med en som ikke er selvstendig er uaktuelt. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #12 Skrevet 24. mars 2016 Absolutt ikke. Jeg ville heller ikke ha blitt forsørget av en mann. Anonymkode: 6b083...570 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #13 Skrevet 24. mars 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: så han sitter på rævva og løfter ikke en finger samtidig som han får sex? Noen menn får alt servert på et sølvfat, mens andre må jobbe seg halvt i hjel for en ussel håndjobb Anonymkode: 958b4...611 Haha... ja selvfølgelig gjør han det! Hva skulle jeg ellers brukt han til ? Anonymkode: 47f57...43b 1
Ultiva Skrevet 24. mars 2016 #14 Skrevet 24. mars 2016 4 timer siden, ambivalentReaction skrev: Hvis mannen stiller med sex, vasking og matlaging, ville dere vært villige til å forsørge han og gi han lommepenger? Nei, det høres nitrist ut.
Gjest Belle âme Skrevet 24. mars 2016 #16 Skrevet 24. mars 2016 Nei, han får reise røva og tene seg til livets opphald sjølv.
Gjest cheshirecat Skrevet 24. mars 2016 #17 Skrevet 24. mars 2016 4 timer siden, ambivalentReaction skrev: Hvis mannen stiller med sex, vasking og matlaging, ville dere vært villige til å forsørge han og gi han lommepenger? Omg! Jeg bare elsker deg for å lage denne tråden 😍 du veit hva svaret mitt er, men for ordens skyld skal jeg gjenta det; om forholdet var etablert og han ikke kunne jobbe av ulike årsaker over en kort periode så: ja. At forholdet baseres på dette; nei. Hei skål ! 🐣🍷🐥
Mallis Skrevet 24. mars 2016 #18 Skrevet 24. mars 2016 Nei, kunne jeg aldri gjort! Ikke at jeg er "gnien", men jeg mener at begge bør bidra! Ikke hadde jeg klart å gå hjemme selv heller uten inntekt! Og det er HELT uaktuelt å gå inn i ett forhold der mannen går hjemme. Får nesten klump i halsen, dersom mannen 'bare' jobber 8-16 jeg trenger en mann som jobber og har andre hobbyer enn og ligge på sofaen
ajarRun Skrevet 24. mars 2016 Forfatter #19 Skrevet 24. mars 2016 1 minutt siden, Mallis skrev: Nei, kunne jeg aldri gjort! Ikke at jeg er "gnien", men jeg mener at begge bør bidra! Ikke hadde jeg klart å gå hjemme selv heller uten inntekt! Og det er HELT uaktuelt å gå inn i ett forhold der mannen går hjemme. Får nesten klump i halsen, dersom mannen 'bare' jobber 8-16 jeg trenger en mann som jobber og har andre hobbyer enn og ligge på sofaen Men er det ikke likestilling? Kvinner er veldig i mot at jeg skal få meg en 17 år gammel barista som jobber annenhver helg hos Lisas Kaffee (sic), så jeg tenkte reverserte roller ville vært mer populært.
Mallis Skrevet 24. mars 2016 #20 Skrevet 24. mars 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Men er det ikke likestilling? Kvinner er veldig i mot at jeg skal få meg en 17 år gammel barista som jobber annenhver helg hos Lisas Kaffee (sic), så jeg tenkte reverserte roller ville vært mer populært. Funker det for dere, så Værsågod;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå