AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 Var hos frisør i går, og er ekstremt misfornøyd. Hadde med ett bilde, og hverken farge eller klipp stemmer. Hun tok også mer enn fem cm for mye, og resultatet er helt forferdelig. Føler meg skamklipt. Dette var dog en lærling, men betalte tross alt 1500,-. Dette hadde altså kommet på 3000,- med en utlært frisør. Hun tok i tillegg betalt for en korrigering av striper. Er det jeg som skal betale for dette? Har mest lyst å gå tilbake på lørdag og si at dette er ikke ok. Det verste er klippen som er helt grusom. Hva er innafor å gjøre? Nesten sån man vil gråte her på en skjærtorsdag 😭 Anonymkode: d74ed...2b3
Frøken.stille Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 (endret) Selvfølgelig går du og klager! Salongen vil heller du skal klage slik at de kan prøve fikse det, enn at du går rundt og er misfornøyd, og si det videre til andre. Endret 24. mars 2016 av Frøken.stille 1
frøkna Skrevet 24. mars 2016 #3 Skrevet 24. mars 2016 Gå tilbake og snakk med de på salongen. Jeg har klagd en gang jeg skulle bleke håret, og håret ble gult. Da fikset de det gratis. Når du klager vil nok en faglært frisør gå over, og fikse det som kan fikses.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #4 Skrevet 24. mars 2016 Jeg tror de fleste frisørsalonger ønsker at du klager i sånne tilfeller. Misfornøyde kunder er dårlig PR. Jeg ville gått inn igjen og sagt på en pen måte hvorfor jeg ikke var fornøyd. Min frisør sier alltid at jeg må komme inn igjen dersom jeg oppdager noe jeg ikke er fornøyd med, eller hvis det er noe jeg vil endre på. Anonymkode: 5fec3...1b3
Gjest cheshirecat Skrevet 24. mars 2016 #5 Skrevet 24. mars 2016 Komisk problemstilling da jeg også nylig var til frisør og endte opp med ca samme klipp som Tjorven fra "saltkråkan".. Jeg kommer ikke til å klage, det er bare hår, Gror jo ut igjen..
Gjest Coolaid Skrevet 24. mars 2016 #7 Skrevet 24. mars 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var hos frisør i går, og er ekstremt misfornøyd. Hadde med ett bilde, og hverken farge eller klipp stemmer. Hun tok også mer enn fem cm for mye, og resultatet er helt forferdelig. Føler meg skamklipt. Dette var dog en lærling, men betalte tross alt 1500,-. Dette hadde altså kommet på 3000,- med en utlært frisør. Hun tok i tillegg betalt for en korrigering av striper. Er det jeg som skal betale for dette? Har mest lyst å gå tilbake på lørdag og si at dette er ikke ok. Det verste er klippen som er helt grusom. Hva er innafor å gjøre? Nesten sån man vil gråte her på en skjærtorsdag 😭 Anonymkode: d74ed...2b3 Jeg syns du skal klage. Dersom du sier det på en bra måte blir du godt mottatt. Kjører du sint og dårlig stil blir det en konflikt. Etter at du har sagt i fra og kommet til en løsning så føler du deg mye bedre. Det er også viktig.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #8 Skrevet 24. mars 2016 OK, da går jeg tilbake. Jeg syns det er flaut da. Og hva kan de gjøre med klippen? Den får de ikke gjort noe med. Jeg syns også det å ta penger for noe som de må korrigere ikke er rett. Så resultatet er jo at jeg kommer til å be om å få tilbake pengene. Ts Anonymkode: d74ed...2b3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #9 Skrevet 24. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: OK, da går jeg tilbake. Jeg syns det er flaut da. Og hva kan de gjøre med klippen? Den får de ikke gjort noe med. Jeg syns også det å ta penger for noe som de må korrigere ikke er rett. Så resultatet er jo at jeg kommer til å be om å få tilbake pengene. Ts Anonymkode: d74ed...2b3 Selvfølgelig må du betale for at de korrigerte fargen, det er tid og produkter de har brukt for at du skal få den fargen du ville. Du kommer nok ikke til å få pengene tilbake, men de kommer sikkert til å tilby seg å rette på det de kan uten å ta betalt for det. Anonymkode: b2d6c...a12 1
Banks Skrevet 24. mars 2016 #10 Skrevet 24. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: OK, da går jeg tilbake. Jeg syns det er flaut da. Og hva kan de gjøre med klippen? Den får de ikke gjort noe med. Jeg syns også det å ta penger for noe som de må korrigere ikke er rett. Så resultatet er jo at jeg kommer til å be om å få tilbake pengene. Ts Anonymkode: d74ed...2b3 Hvis du ikke korrigerer håret etter bleking ender du opp gul. Hvis du fortsatt er gul etter korrigering eller ikke har fått den nyansen du skal ha skal de selvfølgelig fikse det kostnadsfritt. Men uten korrigering vil du ikke se pen ut. Er ett fåtall av mennesker som har lys nok farge som vil blekes fint uten å bli korrigert. Hva tror du blå/lilla/sølvshampo er? Det er ett korrigerende produkt til å bruke hjemme når salongkorrigeringen begynner å skli ut. Selvfølgelig er det noe som skal betales for. Ønsker du ikke korrigering må du si ifra på forhånd. I vår salong sier vi nei til kunder som ikke vil korrigeres da korrigeringen er halve behandlingen for at det skal se bra ut! 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #11 Skrevet 26. mars 2016 Den 24. mars 2016 at 19.34, Banks skrev: Hvis du ikke korrigerer håret etter bleking ender du opp gul. Hvis du fortsatt er gul etter korrigering eller ikke har fått den nyansen du skal ha skal de selvfølgelig fikse det kostnadsfritt. Men uten korrigering vil du ikke se pen ut. Er ett fåtall av mennesker som har lys nok farge som vil blekes fint uten å bli korrigert. Hva tror du blå/lilla/sølvshampo er? Det er ett korrigerende produkt til å bruke hjemme når salongkorrigeringen begynner å skli ut. Selvfølgelig er det noe som skal betales for. Ønsker du ikke korrigering må du si ifra på forhånd. I vår salong sier vi nei til kunder som ikke vil korrigeres da korrigeringen er halve behandlingen for at det skal se bra ut! Da burde de ha informert om dette, slik at jeg visste hva prisen ble. Jeg har tatt masse striper før, men aldri brukt noe korrigering. Men jeg lar det være, det vokser ut igjen. Fortsatt god påske 😊 Ts Anonymkode: d74ed...2b3
Banks Skrevet 26. mars 2016 #12 Skrevet 26. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da burde de ha informert om dette, slik at jeg visste hva prisen ble. Jeg har tatt masse striper før, men aldri brukt noe korrigering. Men jeg lar det være, det vokser ut igjen. Fortsatt god påske 😊 Ts Anonymkode: d74ed...2b3 Du skal ikke la være å klage om du ikke er fornøyd. Så en utlært frisør over arbeidet før du ble sendt ut? Syns det var en stiv pris hos lærling. Mest sannsynlig har du fått korrigert håret ditt før, men vet ikke om det. Og har du ikke det er du en av de heldige med bra underliggende pigmenter i ditt naturlige hår. Jeg ville uansett ha klagd så fargen blir korrigert slik du ønsker, og at en frisør retter opp i den skeive klippen. DU skal være fornøyd etter ett frisørbesøk
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #13 Skrevet 27. mars 2016 Den 25. mars 2016 at 13.38, Banks skrev: Du skal ikke la være å klage om du ikke er fornøyd. Så en utlært frisør over arbeidet før du ble sendt ut? Syns det var en stiv pris hos lærling. Mest sannsynlig har du fått korrigert håret ditt før, men vet ikke om det. Og har du ikke det er du en av de heldige med bra underliggende pigmenter i ditt naturlige hår. Jeg ville uansett ha klagd så fargen blir korrigert slik du ønsker, og at en frisør retter opp i den skeive klippen. DU skal være fornøyd etter ett frisørbesøk Jeg vasket det i går, og det var helt katastrofe. Gikk tilbake og viste det. Ingen av de frisørene var der da, men hun som var der så fortvilelsen min OG håret. Så hun fikset litt på klippen og ga meg penger tilbake for klippen. Stripene var visstnok greie. Det er fortsatt sinnsykt kort 😁 Men det vokser ut igjen 😉 Ts Anonymkode: d74ed...2b3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #14 Skrevet 27. mars 2016 Ja,klag og hvis dem kommer med at det er en læring. spør du dem hvordan skal læringen lære hvis h"n ikke for tilbakemelding? Anonymkode: d3d96...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå