Gå til innhold

Gave til mann - "noe jeg kan bruke til dressjakken"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei - og hjelp!!!

Jeg er ute etter en gave til kjæresten min som trenger noe fint han kan bruke til dressen, og han sa at det var noe som både kunne brukes til julebord og konfirmasjon, altså noe som ikke er særlig sesongbasert.

Har dere noen tips om fine slipsnåler, slips eller andre ting som kan være innenfor priskategorien 300-500 kroner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kult slips .)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slipsnål! Det er dessverre altfor mange som dropper det og dermed går rundt med flagrende slips. Fåes hos gullsmed. 

Anonymkode: 55af1...e78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slipsnål eller mansjettknapper. Tror jeg har sett begge deler hos Dressmann. Vil tro de er billigere enn gullsmed, uten at jeg er sikker.

Anonymkode: 83237...560

AnonymBruker
Skrevet

Slips, sløyfe, slipsål, sånn tørkle-greie for å ha i lommen, mansjettknapper(må innrømme jeg ikke aner hva de koster). Hold-in undertøy? :fnise:

Anonymkode: 614cc...d51

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slipsnål eller mansjettknapper. Tror jeg har sett begge deler hos Dressmann. Vil tro de er billigere enn gullsmed, uten at jeg er sikker.

Anonymkode: 83237...560

Ja, men hadde litt "dårlig tid" og bestilte over nett i går. Uansett, fant frem til disse mansjettknappene og så kjøpte jeg også en pen oppbevaringsboks, så tenker jeg at han blir fornøyd.

Vurderer å kjøpe med et slips også, men det tror jeg han skal få velge selv...for der har han visst sterke meninger. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...