AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 Hei! Skal prøve å oppsummere kort og klart, men kan ikke love at jeg klarer det 🙈 For litt over ett år siden var jeg på date med en fantastisk fyr- vi hadde etterhvert himmelsk sex (jeg har virkelig aldri vært borti maken!!! Han sa det samme om sexen...). Det var en ganske stor aldersforskjell mellom oss, og han ble plutselig veldig usikker på hva han ville og endte med å "dumpe" meg.. Til fordel for en annen dame som han endte med å flytte sammen med osv. Jeg var dritsur, men samtidig dritbetatt, kåt og full av faen så vi hadde sex noen ganger til før jeg "kuttet" han ut. Jevnlig har jeg fått meldinger om at han vil møte meg, at han angrer på valget sitt og at han vil være sammen med meg nå. Jeg har vært hard og sagt jeg ikke gidder han når han er i forhold, samt at jeg ikke er helt singel om dagen selv så jeg er uinteressert. (Må sies at jeg innerst inne egentlig verker etter å møte han 🙈). Nå har han blitt singel og er på jakt etter egen leilighet igjen- han bor midlertidig rett borten for meg.. Og han vil ha meg... Og jeg har avvist han igjen, sammen med en gratulasjon at han har blitt singel (han har gitt inntrykk lenge over at det var feil å satse på henne😂). men- jeg blir så forvirret! I mine øyne så er han bare en player som ikke er noe å satse på. Jeg er ikke interessert i å ødelegge den gode driften jeg har i livet mitt (og er heller singel enn å fucke opp huet med mannfolk som er teite) om dagen.. Tror dere han er interessert eller er det bare kåtskapen som rår hos han?? Anonymkode: 0567b...cf4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 Jeg synes resonnementet ditt høres fornuftig ut. Utfordringen din er jo bare å holde deg til det du selv sier. Anonymkode: dcfeb...4fd 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #3 Skrevet 24. mars 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Skal prøve å oppsummere kort og klart, men kan ikke love at jeg klarer det 🙈 For litt over ett år siden var jeg på date med en fantastisk fyr- vi hadde etterhvert himmelsk sex (jeg har virkelig aldri vært borti maken!!! Han sa det samme om sexen...). Det var en ganske stor aldersforskjell mellom oss, og han ble plutselig veldig usikker på hva han ville og endte med å "dumpe" meg.. Til fordel for en annen dame som han endte med å flytte sammen med osv. Jeg var dritsur, men samtidig dritbetatt, kåt og full av faen så vi hadde sex noen ganger til før jeg "kuttet" han ut. Jevnlig har jeg fått meldinger om at han vil møte meg, at han angrer på valget sitt og at han vil være sammen med meg nå. Jeg har vært hard og sagt jeg ikke gidder han når han er i forhold, samt at jeg ikke er helt singel om dagen selv så jeg er uinteressert. (Må sies at jeg innerst inne egentlig verker etter å møte han 🙈). Nå har han blitt singel og er på jakt etter egen leilighet igjen- han bor midlertidig rett borten for meg.. Og han vil ha meg... Og jeg har avvist han igjen, sammen med en gratulasjon at han har blitt singel (han har gitt inntrykk lenge over at det var feil å satse på henne😂). men- jeg blir så forvirret! I mine øyne så er han bare en player som ikke er noe å satse på. Jeg er ikke interessert i å ødelegge den gode driften jeg har i livet mitt (og er heller singel enn å fucke opp huet med mannfolk som er teite) om dagen.. Tror dere han er interessert eller er det bare kåtskapen som rår hos han?? Anonymkode: 0567b...cf4 Min erfaring er at menn som er ustabile vil fortsette å være det. Han var jo utro mot hun damen som ble samboeren hans. Synes du uttrykker det godt når du sier "heller singel enn å fucke opp huet med teite mannfolk". De tar masse fokus fra det som er viktig i livet ditt og når de har fått sitt sitter man igjen og føler at tiden brukt på han var fullstendig bortkastet. Men egentlig vet man det allerede der og da. Jeg er i samme situasjon selv, hvor jeg vet at de intense følelsene jeg har for en mann ikke er verdt tiden og energien jeg bruker. For å ikke miste fokus har jeg blokkert han fra alt pluss mediterer ganske mye. Vet at han vil forsvinne fra bevisstheten min bare jeg lar det gå nok tid. Anonymkode: 5f3a0...2d8 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #4 Skrevet 24. mars 2016 Takk for at dere er enige 😂 Ufornuten i meg får jo lyst til å bare kjøre på, men jeg merker jeg må ta meg sammen å være fornuftig for en gang skyld 🙈 Problemet med han her, er at hadde vi satset (da, ikke nødvendigvis nå), hadde vi fått et veldig fint og åpent forhold slik vi begge egentlig vil og trenger for å klare et forhold.. Men jeg føler på hele opplegget nå- det er vel ingen som faktisk angrer på den måten der og mener det.. 😂 Aaaargh, slitsomme følelser og slitsomme deilige mannfolk 👿 Anonymkode: 0567b...cf4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #5 Skrevet 24. mars 2016 Nei, det der holder absolutt ikke. Han kastet bort det dere hadde og valgte en annen. Utilgivelig! Jeg synes du bare skal fortsette det livet du lever nå, og sørg for å se ekstra bra ut når du er utenfor døren, så han får lide ved å se hva han gikk glipp av! Anonymkode: 4ea56...610
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #6 Skrevet 24. mars 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det der holder absolutt ikke. Han kastet bort det dere hadde og valgte en annen. Utilgivelig! Jeg synes du bare skal fortsette det livet du lever nå, og sørg for å se ekstra bra ut når du er utenfor døren, så han får lide ved å se hva han gikk glipp av! Anonymkode: 4ea56...610 Er akkurat det jeg gjør 💪🏻 og det er vel frustrerende for han- men takk folkens!! Jeg skal definitivt fortsette med akkurat det 😊😊😊!!! Anonymkode: 0567b...cf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå