Gå til innhold

Tips til farge på stue!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et kjøkken som er s0300-n, det er veldig hvitt kan man si, så da tenker jeg å male listene i samme farge. Har ellers lysgrå sofa. Trenger tips til hva som vil passe de hvite listene og samtidig ikke krasje med sofaen. Helst lyse farger. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad I grått da, og hadde kansje gått for en lun/lys grå farge på veggene:) 

Har hvit lin nå, og den er grå/beige! Veldig lys farge..men fin:) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker alle "støvete" farger. Støvgrønn (kan være mørk eller lys) passer godt i en stue. F.eks. den grønne syllinderen på bildet under.
161115_27_500.wm.jpg

• Liker 1
Skrevet

Minty Breeze Jotun-7163_MINTY_BREEZE.jpg

• Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Jeg er litt sugen på en vegg (helst en med vinduer e.l. som kan bryte opp) i mørk blå, noe á la blåfargen på vasen i bildet ovenfor. Resten av veggene ville jeg holdt helt hvite. 

Jeg gjorde dette, men i koksgrått i stedet for blått, i den gamle leiligheta mi. Takhøyden var 3,75 m, med rosetter og stukkatur, samt eikeparkett i fiskebeinsmønster. Veggen jeg malte i koksgrått, hadde et par fullfôrede dobbeltdører lakkert i snøhvitt. I tillegg malte jeg bare tre meter opp i høyden,  i stedet for helt opp til takhvelvingen. Det så veldig fint ut, og de som bor der nå, har beholdt det slik.

Skrevet

Jeg har Minty Breeze i stue, men bare et vegg. Syns det blir alt for mørkt å bruke denne fargen på alle vegger. Det er på en måte mørk støvet grønn. Veldig rolig og avslappende, men ikke grå.

AnonymBruker
Skrevet

Hvit fordi hvite vegger gjør at stua ser mer større ut :)

Anonymkode: b8242...653

• Liker 1
Skrevet

Her er fargene jeg liker. Jeg pleier å se Google bilder for inspirasjon.

Minty Breeze (som nevnt tidligere, ikke mal hele rommet med denne)

a4287647d4c098aa5d10485268a01aaf.jpg

Liker også Lady Sand

12407738_1014732951918521_334146616_n.jp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...