SueOslo Skrevet 24. mars 2016 #1 Skrevet 24. mars 2016 Har et kjøkken som er s0300-n, det er veldig hvitt kan man si, så da tenker jeg å male listene i samme farge. Har ellers lysgrå sofa. Trenger tips til hva som vil passe de hvite listene og samtidig ikke krasje med sofaen. Helst lyse farger.
Mallis Skrevet 24. mars 2016 #2 Skrevet 24. mars 2016 Jeg er veldig glad I grått da, og hadde kansje gått for en lun/lys grå farge på veggene:) Har hvit lin nå, og den er grå/beige! Veldig lys farge..men fin:) 1
Frostrose Skrevet 24. mars 2016 #4 Skrevet 24. mars 2016 Jeg liker alle "støvete" farger. Støvgrønn (kan være mørk eller lys) passer godt i en stue. F.eks. den grønne syllinderen på bildet under. 1
Gjest Zeitgeist Skrevet 24. mars 2016 #6 Skrevet 24. mars 2016 Jeg er litt sugen på en vegg (helst en med vinduer e.l. som kan bryte opp) i mørk blå, noe á la blåfargen på vasen i bildet ovenfor. Resten av veggene ville jeg holdt helt hvite. Jeg gjorde dette, men i koksgrått i stedet for blått, i den gamle leiligheta mi. Takhøyden var 3,75 m, med rosetter og stukkatur, samt eikeparkett i fiskebeinsmønster. Veggen jeg malte i koksgrått, hadde et par fullfôrede dobbeltdører lakkert i snøhvitt. I tillegg malte jeg bare tre meter opp i høyden, i stedet for helt opp til takhvelvingen. Det så veldig fint ut, og de som bor der nå, har beholdt det slik.
Ny Bruker Skrevet 25. mars 2016 #7 Skrevet 25. mars 2016 Jeg har Minty Breeze i stue, men bare et vegg. Syns det blir alt for mørkt å bruke denne fargen på alle vegger. Det er på en måte mørk støvet grønn. Veldig rolig og avslappende, men ikke grå.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #8 Skrevet 25. mars 2016 Hvit fordi hvite vegger gjør at stua ser mer større ut Anonymkode: b8242...653 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #9 Skrevet 25. mars 2016 Synes det var mange fine farger i denne artikkelen, likte spesielt denne blå veggen Fargekoder i artikkelen. http://boligpluss.no/boligbesok/fra-hvitt-til-vagalt Anonymkode: 55485...d19 1
Ny Bruker Skrevet 25. mars 2016 #10 Skrevet 25. mars 2016 Her er fargene jeg liker. Jeg pleier å se Google bilder for inspirasjon. Minty Breeze (som nevnt tidligere, ikke mal hele rommet med denne) Liker også Lady Sand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå