Gå til innhold

Butternut squash

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har veldig lyst å ha butternut squash suppe til forrett på julaften, men ser dem ikke noe sted.

Får man tak i dette i Norge? Og hvem selger det i så fall? Og nå er det sesong for det?

Videoannonse
Annonse
Gjest glaciera ulogget
Skrevet

Jeg har nylig kjøpt det ihvertfall. De har det i mange innvandrerbutikker i Oslo, og det var i en slik jeg kjøpte butternut squash.

Skrevet
Jeg har nylig kjøpt det ihvertfall. De har det i mange innvandrerbutikker i Oslo' date=' og det var i en slik jeg kjøpte butternut squash.[/quote']

Husker du hvor du fikk tak i det?

Jeg har ikke klart å finne det noe sted i Oslo, så hvis du vet om en butikk blir jeg glad!

Skrevet

Å, jeg vil også ha!!!

Kjøpte når vi bodde i USA, lagde herlig mos av dem...

Har ikke sett dem noen sted her i landet :cry:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg dytter opp denne gamle her igjen, jeg, har nemlig fortsatt ikke funnet det noe sted i Oslo.

Noen som vet? :)

Skrevet

Ultra har vel det meste? Og det de ikke har, bestiller de gjerne for deg! Ihvertfall på Ultra der jeg bor...

Skrevet
Ultra har vel det meste? Og det de ikke har' date=' bestiller de gjerne for deg! Ihvertfall på Ultra der jeg bor...[/quote']

Ultra hadde ikke.

Men visste ikke at man kan bestille der.

Det kan jeg jo prøve!

Skrevet

Phøy! Ultra, du liksom. Som om vi har det her oppe på knausen... Tror dere Coop Mega er like snille?

Skrevet

service er service... Spør på mega da vel! er de ute etter et godt rykte og deg som fast kunde, så bestiller de nok for deg! :)

Skrevet

Glaciera, du som skrev du hadde funnet det i en innvandrerbutikk i Oslo: husker du hvor? :)

Skrevet

Jeg tror de fleste butikker er villige til å bestille. De har jo tilgang på det meste, men bestiller ikke det folk ikke kjøper. Så hvis du ber dem om å bestille det til deg, tror jeg de gjør det.

(Og ja, ultra skryter jo av at de skaffer alt man ber dem om innen så og så lang tid, så de skaffer det garantert!)

Skrevet

Ser du bor på sunnmøre, og hvis du er i nærheten av Ålesund så ville jeg stukket innom ScanAsian på Moa Syd, hvis ikke de har så bestiller de garantert.

Skrevet

God ide! Tror de har åpnet en butikk i sentrum også. Der er jeg oftere enn Moa. At jeg ikke har tenkt på det før.

Skrevet

Stemmer det de har åpnet i sentrum også. Hvis ikke de har eller kan bestille inn, så kan du jo prøve den nede på Kremmergården ved siden av Rimi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...