Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2004 #1 Skrevet 21. oktober 2004 Har veldig lyst å ha butternut squash suppe til forrett på julaften, men ser dem ikke noe sted. Får man tak i dette i Norge? Og hvem selger det i så fall? Og nå er det sesong for det?
Gjest glaciera ulogget Skrevet 23. oktober 2004 #2 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har nylig kjøpt det ihvertfall. De har det i mange innvandrerbutikker i Oslo, og det var i en slik jeg kjøpte butternut squash.
Cielo Skrevet 24. oktober 2004 #4 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har nylig kjøpt det ihvertfall. De har det i mange innvandrerbutikker i Oslo' date=' og det var i en slik jeg kjøpte butternut squash.[/quote'] Husker du hvor du fikk tak i det? Jeg har ikke klart å finne det noe sted i Oslo, så hvis du vet om en butikk blir jeg glad!
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2004 #5 Skrevet 24. oktober 2004 Her ser du bilder av dem: http://images.google.co.uk/images?q=butter...G=Google+Search Problemet mitt er at jeg sitter her på Sunnmøre hvor innvandrersjappenen ikke akkurat florerer. Ingen som har sett dem i en eller annen vanlig matvarekjede?
Octavia Skrevet 25. oktober 2004 #6 Skrevet 25. oktober 2004 Å, jeg vil også ha!!! Kjøpte når vi bodde i USA, lagde herlig mos av dem... Har ikke sett dem noen sted her i landet :cry:
Cielo Skrevet 4. november 2004 #7 Skrevet 4. november 2004 Jeg dytter opp denne gamle her igjen, jeg, har nemlig fortsatt ikke funnet det noe sted i Oslo. Noen som vet?
Calla Skrevet 4. november 2004 #8 Skrevet 4. november 2004 Ultra har vel det meste? Og det de ikke har, bestiller de gjerne for deg! Ihvertfall på Ultra der jeg bor...
Cielo Skrevet 4. november 2004 #9 Skrevet 4. november 2004 Ultra har vel det meste? Og det de ikke har' date=' bestiller de gjerne for deg! Ihvertfall på Ultra der jeg bor...[/quote'] Ultra hadde ikke. Men visste ikke at man kan bestille der. Det kan jeg jo prøve!
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2004 #10 Skrevet 4. november 2004 Phøy! Ultra, du liksom. Som om vi har det her oppe på knausen... Tror dere Coop Mega er like snille?
Calla Skrevet 4. november 2004 #11 Skrevet 4. november 2004 service er service... Spør på mega da vel! er de ute etter et godt rykte og deg som fast kunde, så bestiller de nok for deg!
Cielo Skrevet 4. november 2004 #12 Skrevet 4. november 2004 Glaciera, du som skrev du hadde funnet det i en innvandrerbutikk i Oslo: husker du hvor?
søndagsengel? Skrevet 5. november 2004 #13 Skrevet 5. november 2004 Jeg tror de fleste butikker er villige til å bestille. De har jo tilgang på det meste, men bestiller ikke det folk ikke kjøper. Så hvis du ber dem om å bestille det til deg, tror jeg de gjør det. (Og ja, ultra skryter jo av at de skaffer alt man ber dem om innen så og så lang tid, så de skaffer det garantert!)
Kristi Skrevet 5. november 2004 #14 Skrevet 5. november 2004 Ser du bor på sunnmøre, og hvis du er i nærheten av Ålesund så ville jeg stukket innom ScanAsian på Moa Syd, hvis ikke de har så bestiller de garantert.
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2004 #15 Skrevet 5. november 2004 God ide! Tror de har åpnet en butikk i sentrum også. Der er jeg oftere enn Moa. At jeg ikke har tenkt på det før.
Kristi Skrevet 5. november 2004 #16 Skrevet 5. november 2004 Stemmer det de har åpnet i sentrum også. Hvis ikke de har eller kan bestille inn, så kan du jo prøve den nede på Kremmergården ved siden av Rimi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå