Gå til innhold

Avvente til forrige relasjon er glemt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble avvist av ei jente for en mnd tid siden, og er tydligvis ikke helt gjennom prosessen med å glemme henne enda. Merkelig nok var det en del jenter fra helt andre omgangskretser som tok kontakt over chatten på fb i dagene etter og lurte på om jeg ville være med på date.

En av disse har jeg hatt et godt øye til tidligere. Hvis jeg hadde vært helt over denne forrige jenta, hadde jeg grepet sjansen med en gang. Nå er jeg usikker. Jeg er redd for å ikke få følelser, og vil ikke at hun skal bli en rebound. Bør jeg avvente til jeg er helt kvitt følelsene for denne første jenta? Eller funker det å få følelser for andre, før man er helt ferdig med en annen?

Anonymkode: ccc22...2fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skulle ventet til jeg hadde glemt tidligere relasjoner hadde jeg vært singel resten av livet. Sånn er det å være en elefant.

Anonymkode: 0f234...6a1

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du kan møte henne, men ta det litt rolig i starten. Det er jo uansett en god idé å ta seg tid til å utvikle litt vennskap før man blir for seriøs.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg skulle ventet til jeg hadde glemt tidligere relasjoner hadde jeg vært singel resten av livet. Sånn er det å være en elefant.

Anonymkode: 0f234...6a1

Enig! Jeg hadde nok "aldri" kommet over han forrige dersom jeg ikke hadde gått inn i noe nytt.

Anonymkode: 1272c...041

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble avvist av en jeg var (og sikkert alltid kommer til å være) veldig forelsket i. Det er noe med han som gjør at jeg alltid kommer til å ha masse følelser. Desverre føler han ikke det samme. Det er faktisk 2 år siden jeg ble avvist, desverre hender det jeg støter på han da vi vanker i samme kretser, og dermed blusser alt opp igjen.. Alikevel har jeg valgt å date andre for ellers ville jeg nok forblitt singel resten av livet :P for noen mnd tilbake møtte jeg en fyr som jeg virkelig liker og har fått litt følelser for, men jeg vil ta det sakte. Så jeg syntes ikke du trenger å vente, men ta ting sakte og ikke hopp inn i et forhold med første og beste om du skjønner :) 

Anonymkode: 35273...a1c

Skrevet

Er akkurat sånn jeg har det også. Det har gått over to år, men (hater å innrømme det) hadde tatt tilbake eksen på flekken om jeg fikk sjansen. Jeg tror den beste måten å erstatte sånne følelser på er å erstatte dem med noen andre, ikke vente til de forsvinner av seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid vært god på å legge følelser til side etter ting ikke gikk veien, men har vært vanskelig den gangen her.

Det er nok noe i det dere skriver, at det er lettere å gå videre når man tar kontakt med en ny, men jeg har alltid likt å bli ferdig med en før jeg beveger meg videre. Føler det er mer fair mot den andre parten, men skal forsøke å legge moral litt til side, og starte opp forsiktig med denne jenta. Satser jeg på at hun fungerer som en katalysator for meg uten at jeg sårer henne.

Anonymkode: ccc22...2fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...