AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #1 Skrevet 23. mars 2016 Smiley = Hersketeknikk Anonymkode: 0701b...8b8
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #4 Skrevet 23. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Smiley = Hersketeknikk Anonymkode: 0701b...8b8 Mener du at noen bruker smiley noen ganger som hersketeknikk? Anonymkode: 49f41...a14 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #8 Skrevet 23. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 0ff1d...dcd Har jeg drukket så mye? Jeg ser firedobbelt!... Anonymkode: 49f41...a14
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #11 Skrevet 23. mars 2016 Jeg har også observert det her på forumet at det i enkelte tilfeller brukes som hersketeknikk. Dette er nok en bevisst handling. Jeg irriterer meg også over de som avslutter innlegget med "nå skal jeg ta en kopp kaffe" eller annet i en diskusjon med klare, motstridende meninger. Det insinuerer at motpartens svar er totalt irrelevant. Dette er en gjenganger. Jeg er også ikke helt begeistret for de som har en lang avhandling om sitt syn på saken og avslutter det med "nå er vi ferdig med å avspore". De kan selv velge å bli ferdig med den ved å slutte å svare, men de må selvfølgelig ha siste ord i samtalen og velge når den er ferdig så det passer dem best. Anonymkode: 75eca...cf9
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #12 Skrevet 23. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også observert det her på forumet at det i enkelte tilfeller brukes som hersketeknikk. Dette er nok en bevisst handling. Jeg irriterer meg også over de som avslutter innlegget med "nå skal jeg ta en kopp kaffe" eller annet i en diskusjon med klare, motstridende meninger. Det insinuerer at motpartens svar er totalt irrelevant. Dette er en gjenganger. Jeg er også ikke helt begeistret for de som har en lang avhandling om sitt syn på saken og avslutter det med "nå er vi ferdig med å avspore". De kan selv velge å bli ferdig med den ved å slutte å svare, men de må selvfølgelig ha siste ord i samtalen og velge når den er ferdig så det passer dem best. Anonymkode: 75eca...cf9 Ja jeg har sett det Men det hender ikke ofte Anonymkode: 5a6b0...88d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #13 Skrevet 23. mars 2016 Hvis meg en som ikke bruker hersketeknikker når man diskuterer og jeg skal vise deg en person som ikke eksisterer Anonymkode: 44078...0fb
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #14 Skrevet 23. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også observert det her på forumet at det i enkelte tilfeller brukes som hersketeknikk. Dette er nok en bevisst handling. Jeg irriterer meg også over de som avslutter innlegget med "nå skal jeg ta en kopp kaffe" eller annet i en diskusjon med klare, motstridende meninger. Det insinuerer at motpartens svar er totalt irrelevant. Dette er en gjenganger. Jeg er også ikke helt begeistret for de som har en lang avhandling om sitt syn på saken og avslutter det med "nå er vi ferdig med å avspore". De kan selv velge å bli ferdig med den ved å slutte å svare, men de må selvfølgelig ha siste ord i samtalen og velge når den er ferdig så det passer dem best. Anonymkode: 75eca...cf9 Begge de eksemplene du gir, har jeg enda til,gode å lese i noen tråd her på forumet. Og jeg er innom ganske mange tråder for uken. Kom med linker da? Spørsmålet er også hvilke briller en leser med når en leser smileys som hersketeknikk. Mener noen at innlegg bryter med forumets regler, så finnes rapporteringsknappen. Det er og fullt mulig der å fortelle moderator hva en reagerer på. Anonymkode: a9479...a70 2
Frida Skrevet 23. mars 2016 #15 Skrevet 23. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis meg en som ikke bruker hersketeknikker når man diskuterer og jeg skal vise deg en person som ikke eksisterer Anonymkode: 44078...0fb Vis meg...ups, hersketeknikket jeg nå
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #16 Skrevet 24. mars 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begge de eksemplene du gir, har jeg enda til,gode å lese i noen tråd her på forumet. Og jeg er innom ganske mange tråder for uken. Kom med linker da? Spørsmålet er også hvilke briller en leser med når en leser smileys som hersketeknikk. Mener noen at innlegg bryter med forumets regler, så finnes rapporteringsknappen. Det er og fullt mulig der å fortelle moderator hva en reagerer på. Anonymkode: a9479...a70 Selv om du ikke har observert det vil det ikke si at det ikke eksisterer. Å komme med linker vil være å henge ut enkeltbrukere. Det ønsker ikke jeg å gjøre. Jeg har vært her i lang tid og observert mye av denne skjulte hersketeknikken. Som oftest er jeg også en nøytral tredjepart i en slik tråd, så hva slags briller jeg da skulle ha hatt på meg vet jeg ikke. Det som er litt problemet med bruk av slike hersketeknikker er jo nettopp at de er skjult under noe annet. Det er ikke noe konkret man kan ta de på. Det er jo også derfor de blir brukt. Rapportering vil da være til lite nytte. Anonymkode: 75eca...cf9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå