Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en stund siden matchet jeg med en gutt på Tinder, og han begynte å prate med en gang. Etter å ha pratet litt der, la vi til hverandre på Snapchat. Og etter litt til ble vi venner på Facebook, hovedsaklig fordi det er den "beste" plassen å prate på av slike sosiale medier. Han er veldig morsom og hyggelig, og jeg har et veldig bra inntrykk av han ut i fra det vi har snakket om, og bildene jeg har sett av han. Det jeg setter mest pris på, er at han aldri snakker på en sånn seksuell måte, slik mange gjør på Tinder. Virker liksom ikke som han bare er ute etter sex. 

Noe som er litt dumt, er at han bor 1t unna. jeg har jo lyst til å møte han og bli kjent med han i virkeligheten. Men jeg vet ikke om jeg tør :( Usikker på hva jeg er redd for, men kanskje det at han kan være annerledes enn inntrykket jeg har fått. Er generelt litt skeptisk til å møte noen jeg har truffet på et sted som Tinder... 

Noen som kan hjelpe meg?? Kan jo også nevne at jeg er 18 og han er 23.

Anonymkode: dff95...66c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Jeg reiste fem timer for å møte en fra ttinder. Vi hadde snakket over mange måneder og alt føltes så riktig så jeg dro til slutt til byen hans. Det klaffet like godt som vi gjorde på nett og i dag er vi kjærester :) men anbefaler deg å ssnakke på tlf med han litt også for man merker kjemi og personlighet bedre der. Lykke til! 

Anonymkode: e72ba...93b

Skrevet

Jeg traff samboeren min på Tinder i slutten av 2014. 

Var en tilfeldighet at han var på Østlandet akkurat den dagen jeg skaffet meg Tinder - da han er fra Rogaland. Etter et par uker med intens teksting,snap og skype tok jeg flyet til Stavanger og møtte han på flyplassen. Holdt på å få hjertestans idet jeg gikk av flyet, men desidert den beste avgjørelsen i mitt liv! :kline:

6 mnd senere flyttet jeg til Stavanger, og vi har det helt fantastisk! Her gjelder det å følge hjertet. Du har ingenting å tape hvis du føler at det kan være noe :hjerte:

Lykke til! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte kjæresten min på Tinder. Han er 3 år eldre enn meg og jeg var 18 da vi ble kjent. Han bodde 45 minutter unna meg, men nå har vi vært kjærester i to år og bor sammen :) Jeg var veldig spent og nervøs da jeg skulle møte han, men det gikk fint! Jeg er ganske så sjenert av meg, så jeg liker å tro at hvis jeg klarte det, da kan de aller fleste klare det! Lykke til :D 

Anonymkode: 93180...ff5

Skrevet

Om du liker han så burde det ikke spille noen rolle om det er 10 minutter eller 1 time for å møte han. 

Møt han på et "public" sted første gang så tar du det derfra. Lykke til! 

Skrevet

Hopp i det :)

AnonymBruker
Skrevet

Dro på en tinderdate med en jeg klaffet bra med å chattet en del før vi møttes. Vi er nå samboere og vært sammen straks 2 år. Veldig glad for den avgjørelsen og er litt pinglete når det gjelder slike ting. 

Hopp i det sier jeg, man vet aldri hvordan det vil ende :-) 

Anonymkode: e4ae4...d0b

AnonymBruker
Skrevet

1 time? Altfor mye! 

Anonymkode: 9fed1...d04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...