Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. I fjor sommer kjøpte jeg et par sko fra Outlet Norge som jeg mottok, men som var for store, så jeg sendte dem tilbake med Norgespakke (med sporing, med andre ord). Jeg fikk aldri pengene igjen for disse skoene. Skrev til dem på facebook, men ser nå at de har vært innom og SLETTET innlegget uten å svare. Det er umulig å få tak i lederen eller å få kontakt med noe kundeservice overhodet. Hva skal jeg gjøre? Skoene kostet 1500 kr, noe som absolutt ikke er lommerusk for meg. Jeg har kontaktet Forbrukerombudet som heller ikke får kontakt med dem. :(:(

Anonymkode: a3cce...d13

Skrevet

Prøv å skriv på nytt på Facebook kanskje? Og be dem om å svare istedet for å slette.. Det hadde jeg gjort. Lykke til hvertfall, håper det ordner seg til slutt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. I fjor sommer kjøpte jeg et par sko fra Outlet Norge som jeg mottok, men som var for store, så jeg sendte dem tilbake med Norgespakke (med sporing, med andre ord). Jeg fikk aldri pengene igjen for disse skoene. Skrev til dem på facebook, men ser nå at de har vært innom og SLETTET innlegget uten å svare. Det er umulig å få tak i lederen eller å få kontakt med noe kundeservice overhodet. Hva skal jeg gjøre? Skoene kostet 1500 kr, noe som absolutt ikke er lommerusk for meg. Jeg har kontaktet Forbrukerombudet som heller ikke får kontakt med dem. :(:(

Anonymkode: a3cce...d13

Derror er det lurt å betale med kredittkort ved netthandel. Da kan du få refusjon fra kredittkortselskapet. Er dette mer enn et år siden så får du anse pengene som tapt. Det er litt lurt å sikre seg selv på enklest mulig måte, før man begynner å skylde på at andre er håpløse. 

Anonymkode: aa2c5...fc1

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som flere kunder sliter med både tilbakebetaling og levering av varer på fbsiden deres... 😒

Anonymkode: b1805...0c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...