Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har funnet 3 kredittkort/shellkort fra ikano bank. Står bak på kortet at man får reward for å sende inn kortet til en oppgitt adresse. Noen som vet hvor mye denne dusøren er? Og hva gjør jeg for å kreve dette? Sender jeg med kontonr mitt på et notat?? 

Har prøvd å lokalisere eieren, men finner ikke nr, Facebook eller noen ting. Han har sikkert sperret det nå uansett. 

Anonymkode: c599d...109

AnonymBruker
Skrevet

Send de til adressen i en konvolutt, legg ved navn og kontonummeret ditt. Gjort det før selv, fikk ca. 500 for et kort.

Anonymkode: ed1a9...2a3

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send de til adressen i en konvolutt, legg ved navn og kontonummeret ditt. Gjort det før selv, fikk ca. 500 for et kort.

Anonymkode: ed1a9...2a3

500 for et kort? Jeg har sånn 15 kort, kan jeg bare gi dem til en blakk kompis så får de 7000?

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

500 for et kort? Jeg har sånn 15 kort, kan jeg bare gi dem til en blakk kompis så får de 7000?

Det er ikke umulig at du faktisk må betale en del av denne finnerlønnen i såfall :) Det er også langt fra alle kort det er finnerlønn på.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Whoops skrev:

Det er ikke umulig at du faktisk må betale en del av denne finnerlønnen i såfall :) Det er også langt fra alle kort det er finnerlønn på.

Daw, tenkte vi kunne løse verdens fattigdom med å bare gi fattige kredittkortene våre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...