Karianne Skrevet 21. oktober 2004 #1 Del Skrevet 21. oktober 2004 Vi må uansett kjøpe oss dusjkabinett på badet og det koster ca. 10 000 kr om en skal ha ordentlig med tung bunn og solide vegger. Så da har vi spurt oss selv om vi kanskje skulle ha investert litt ekstra og fått steamdusj. Disse koster ca. 24 tusen, men er ofte å se nedsatt til f.eks. 18 tusen. Kommer man ned på 16 tusen ordinærpris tror jeg kvaliteten blir dårlig. Men et til 18 tusen som før kostet 24 tusen, må jo være bra. Har noen prøvd steamdusj? Er det unødvendig fiksfakseri eller er det rett og slett rådeilig å dusje? Jeg ser for meg at de 6 "spruterne" kan kile litt... Men så vet jeg ikke helt enda om det er vann som sprutes ut på kroppen fra disse eller om det kun er dampen som slippes ut her. Tips mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. oktober 2004 #2 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har prøvd det, og jeg liker det kjempegodt! Det er kjempedeilig å rense huden, og ha hårkur i håret i en slik dusj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå