AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #1 Skrevet 23. mars 2016 Skulle inn på Spotify som vanlig. Så står det at jeg bare kan være innlogget 14 dager? Sånn plutselig? Eller er dette fordi jeg ikke har kjøpt premium? Jeg har viktigere utgifter. Er det ikke nok at de avbryter med den helvetes reklamen? Irriternde nok, har de tatt i bruk psykologi og vet hva som irriterer folk. Nå har de vel satt i verk dette også, for at du skal betale. Helvetes folk. Anonymkode: cc20d...9e0
visp Skrevet 23. mars 2016 #2 Skrevet 23. mars 2016 Det er jo ikke de helt store utgiftene pr. mnd. da.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #3 Skrevet 23. mars 2016 Et øyeblikk siden, visp skrev: Det er jo ikke de helt store utgiftene pr. mnd. da. Nei, men jeg betaler ned et lån. Husleie. Og sparer. Så, jeg vil ikke gå særlig fort opp om jeg skal få utgifter på alt jeg gjør. Slå utgifter kan faktisk fort bli større enn du tror. Men er det derfor de har gjort dette? Huff, alt blir verre og verre. Savner tiden da en ikke måtte betal for absolutt alt. Nå må man vel snart betale inngangspenger for å gå på butikken og. Anonymkode: cc20d...9e0
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #4 Skrevet 23. mars 2016 Det var nytt for meg at de hadde 14 dagers grense. Anonymkode: 182b3...875
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #5 Skrevet 23. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, men jeg betaler ned et lån. Husleie. Og sparer. Så, jeg vil ikke gå særlig fort opp om jeg skal få utgifter på alt jeg gjør. Slå utgifter kan faktisk fort bli større enn du tror. Men er det derfor de har gjort dette? Huff, alt blir verre og verre. Savner tiden da en ikke måtte betal for absolutt alt. Nå må man vel snart betale inngangspenger for å gå på butikken og. Anonymkode: cc20d...9e0 Det er jo ikke noe nytt å måtte betale for musikk. Det er jo faktisk veldig mye rimeligere å betale 99,- mnd og få høre på hva enn du ønsker, enn å måtte kjøpe CD'er du har lyst til å høre på. (Med mindre du tenker på piratkopiering, og det kan du jo gjøre enda om du absolutt ønsker det) Anonymkode: 5b1c8...b9f 1
visp Skrevet 23. mars 2016 #6 Skrevet 23. mars 2016 Er det ikke 99,- pr. mnd? Jeg skjønner hva du sier, at alle utgifter blir noe men artistene skal jo tjene penger også så dette kan ikke sammenlignes med å gå på butikken og betale inngangspenger.
ajarRun Skrevet 23. mars 2016 #7 Skrevet 23. mars 2016 1 minutt siden, visp skrev: Er det ikke 99,- pr. mnd? Jeg skjønner hva du sier, at alle utgifter blir noe men artistene skal jo tjene penger også så dette kan ikke sammenlignes med å gå på butikken og betale inngangspenger. Butikkene skal jo også tjene penger! 1
visp Skrevet 23. mars 2016 #8 Skrevet 23. mars 2016 4 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Butikkene skal jo også tjene penger! Haha! Du er skikkelig i slaget idag;)
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #9 Skrevet 23. mars 2016 Sammenligningen fungerer ikke i det hele tatt. Spotify er heller som at du betaler inngangspenger på tivoli, og kan ta alle karusellene så mange ganger du vil. Butikkene tar betalt for hver enkelt vare, som iTunes. Anonymkode: e2080...cd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå