Gå til innhold

Tenkte overraske dama :D

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett dama på 3 måneder, skal treffes nå til helgen :) Greia er at, jeg har alltid når vi har vært sammen hatt glattbarbert/maks en uke siden barbering pikk og pung.

Men, nå som vi ikke har sett hverandre på lang tid, så har jeg rett og slett latt alle kjønnshåra (og rygg-håra) mine gro. Og, jeg syntes egentlig busken min er ganske fascinerende. Jeg har ikke sånn veldig tett skau, og ganske blonde, nesten litt oransje, pikke og balle-hår, men de er blitt så utrolig lange og stive.

Har målt dem med linjal, og de lengste er blitt sånn 8-9 cm lange, og så stive at de står nesten rett ut.

Jeg syntes faktisk det er jævla stilig, morsomt å dra i/nappe i/tvinne når jeg ligger ikke får sove. Leker faktisk mer med pikk-hårene mine nå for tiden enn med pikken i seg selv.

Hvordan hadde jentene her inne reagert om mannen deres hadde overrasket dere på denne måten? Positivt, eller hadde dere ikke brydd dere?

Hilsen mann 32.

Anonymkode: 5a351...3fa

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde syns det var frekt om mannen min har såpass ustelt når jeg hadde gledet meg til herlig gjensynsex og en sexy stelt kropp. Hadde du syns det hadde vært fascinerende om hun hadde latt hånd og tånegler gro til det ekstreme og skrytt av møkken som lå under de eller latt hårene som vokser rundt brystvorten gro i stedet for å nappe så de var 8 cm lange når du hadde gledet seg til å slikke nipplene hennes?  Eller ikke pusset tunga på ukesvis fordi hun ville se hvor mye ekkelt groms som kunne feste seg på den og vise deg åssen det kjentes å kysse når du hadde sett frem til ren og innbydende kropp og sex?  Tror ikke det nei.. 

Anonymkode: 2e0e3...c01

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke brydd meg. Men så har mannen min full busk fra før da, og det er det jeg foretrekker. 

Anonymkode: b0d4c...4ab

• Liker 2
Skrevet

Hadde nok blitt skuffet om det var mannen min. Spesielt når det ikke er det man forventer. Dessuten om hårene er lange og stive så kan det fort stikke og vil gjøre samleie ubehagelig for kvinnen. Just saying

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett dama på 3 måneder, skal treffes nå til helgen :) Greia er at, jeg har alltid når vi har vært sammen hatt glattbarbert/maks en uke siden barbering pikk og pung.

Men, nå som vi ikke har sett hverandre på lang tid, så har jeg rett og slett latt alle kjønnshåra (og rygg-håra) mine gro. Og, jeg syntes egentlig busken min er ganske fascinerende. Jeg har ikke sånn veldig tett skau, og ganske blonde, nesten litt oransje, pikke og balle-hår, men de er blitt så utrolig lange og stive.

Har målt dem med linjal, og de lengste er blitt sånn 8-9 cm lange, og så stive at de står nesten rett ut.

Jeg syntes faktisk det er jævla stilig, morsomt å dra i/nappe i/tvinne når jeg ligger ikke får sove. Leker faktisk mer med pikk-hårene mine nå for tiden enn med pikken i seg selv.

Hvordan hadde jentene her inne reagert om mannen deres hadde overrasket dere på denne måten? Positivt, eller hadde dere ikke brydd dere?

Hilsen mann 32.

Anonymkode: 5a351...3fa

Hadde nok foretrukket å slikket og kost med hårløse baller for å være ærlig :fnise:

Skrevet

Shave.

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og latterliggjøring.

-Saraby, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Syns du beskriver det kult jeg. Hurra for det rar en driver å foretar seg og de rare tankene en har. :) Alle har dem jo. Om kanskje om noe annet. Men det er mulig du blir skuffa om du tenker dama vil bli like fascinert. Kanskje du skulle lodde stemningen litt om hva hun syns om har på menn sånn generelt.

Anonymkode: 6645d...fab

Skrevet

tråden er rydder for hets og spekulasjoner. -Saraby,mod.

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du syns om hun gikk fra glattbarbert til full busk foran og bak?

Anonymkode: 596c9...51f

Gjest Tamsi
Skrevet

Greit nok, så lenge du holder kjeft om hun gjør det samme.

Skrevet

Tror jeg hadde sendt henne en teaser på sms for å være sikker på at det slo an. Dersom det skulle vise seg at hun fortrekker barbert har du da mulighet til å endre overaskelsen :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette er virkelig ikke en god idé,  finn på noe annet å overraske henne med...

Anonymkode: 883f5...6e8

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

-Saraby, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...