Gjest Linaria Skrevet 23. mars 2016 #61 Del Skrevet 23. mars 2016 Et øyeblikk siden, Fotballflue skrev: Halvtime? Er ikke det litt sent å stenge alkoholsalg? Ikke i Skottland. Stenger klokka ti. Sitter og shotter hjemmelaga tyrkershots nå. Eneste jeg har igjen av alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 23. mars 2016 #62 Del Skrevet 23. mars 2016 Et øyeblikk siden, Linaria skrev: Ikke i Skottland. Stenger klokka ti. Sitter og shotter hjemmelaga tyrkershots nå. Eneste jeg har igjen av alkohol. Aha, det forklarer saken. Jeg stussa veldig på om innlegget ditt hadde blitt megaforsinket, eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 23. mars 2016 #63 Del Skrevet 23. mars 2016 Et øyeblikk siden, Fotballflue skrev: Aha, det forklarer saken. Jeg stussa veldig på om innlegget ditt hadde blitt megaforsinket, eller noe haha, skjønner det Nå er det heldigvis mulig å kjøpe drikke hele påsken da. Her er det bare "fuck påska" og forelesninger og alkoholsalg hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. mars 2016 #64 Del Skrevet 23. mars 2016 2 Frydenlund bayer Har prøvd både Mack og Hansa, men Frydenlund bare kommer jeg tilbake til igjen og igjen Livet er herrrrlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 23. mars 2016 #65 Del Skrevet 23. mars 2016 Tomt glass, på tide å la jekken få jobbe litt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 23. mars 2016 #66 Del Skrevet 23. mars 2016 En del vodka og noen tyrkershots, men nå har visst folk her lagt seg -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 23. mars 2016 #67 Del Skrevet 23. mars 2016 12 minutter siden, Linaria skrev: En del vodka og noen tyrkershots, men nå har visst folk her lagt seg -.- Du jukser, du ligger jo en time etter oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 23. mars 2016 #68 Del Skrevet 23. mars 2016 Trodde Dr.A.Kula hadde drukket alle under bordet, men nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 23. mars 2016 #69 Del Skrevet 23. mars 2016 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Du jukser, du ligger jo en time etter oss andre. Ja, men jeg har forelesning i morgen tidlig, og dere har påskeferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 23. mars 2016 #70 Del Skrevet 23. mars 2016 Forelesning kan absorberes i bakrus, evt skulkes, det kan ikke jobb (for de som må der). Ei heller er det god utnyttelse av fridager å ende opp kanakkas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 23. mars 2016 #71 Del Skrevet 23. mars 2016 nr whatever 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 23. mars 2016 #72 Del Skrevet 23. mars 2016 (endret) 5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Forelesning kan absorberes i bakrus, evt skulkes, det kan ikke jobb (for de som må der). Ei heller er det god utnyttelse av fridager å ende opp kanakkas. Good point. Jeg sitter og klager over at folk har ferie og ikke jeg, men siden jeg slipper eksamen til uka, er livet mitt utrolig avslappende for tida. Ingenting å klage over. Skål! Forresten kan ikke disse timene absorberes i bakrus. Det er mer seminargruppe enn forelesning, og vi må lese høyt og oversette gælisk hele tida. Jeg kan ikke sitte der halvfull og læreren bare "Linaria! Carson a tha an deoch ort? Tha thu anns a' chlas Gàidhlig a-nis!" og jeg bare... "tha mi duilich.." Går ikke. Endret 24. mars 2016 av Linaria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 24. mars 2016 #73 Del Skrevet 24. mars 2016 Nå må jeg stoppe. Skal på hytta i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #74 Del Skrevet 25. mars 2016 Anonymkode: 5634c...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 25. mars 2016 #75 Del Skrevet 25. mars 2016 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #76 Del Skrevet 25. mars 2016 Ps Har glemt å åpne Påskevinen.... Anonymkode: 5634c...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 25. mars 2016 #77 Del Skrevet 25. mars 2016 Drukket lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 30. mars 2016 #78 Del Skrevet 30. mars 2016 Det er lite som slår å bo i et land hvor man kan få Full English Breakfast servert på døra for å kurere fyllesyken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 30. mars 2016 #79 Del Skrevet 30. mars 2016 Jeg har drikket en halv mummikopp med Tine Lettmelk iblandet Oboypulver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #80 Del Skrevet 30. mars 2016 10 minutter siden, Badebuksa skrev: Jeg har drikket en halv mummikopp med Tine Lettmelk iblandet Oboypulver. En HALV mummikopp?!? Det er som å drikke et fingerbøl med melk det! Jeg har drukket en kopp kaffe og et glass med appelsinjuice. Anonymkode: 85b2d...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå