AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #1 Skrevet 23. mars 2016 Jeg er ganske ny på dette og har ikke så veldig mye erfaring.. Hvis ting går bra, hvor fort har dere sex? kysser dere på første date? Anonymkode: 6c8be...2b2
ajarRun Skrevet 23. mars 2016 #2 Skrevet 23. mars 2016 Mine forhold starter stor sett med at jeg våkner ved siden av et eller annet kvinnfolk. Dersom hun virker OK drar vi på date (typisk øl eller drinker) når vi har sluttet å være bakfull. Så vanligvis har vi sex før første date. Noen ganger har vi sex før vi kysser. Synes det er en interessant progresjon egentlig.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #3 Skrevet 23. mars 2016 Jeg var en pike som aldri kysset på første date og sex skjedde ikke før etter minst 3 mnd. Men med nåværende kjæreste kysset vi og hadde sex på første date så alt er mulig, øyeblikket som avgjør! Anonymkode: adc1c...386
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #4 Skrevet 23. mars 2016 Tror ikke det er noe regel, utenom at føles det naturlig så gjør det. Med nåværende kjæreste kysset jeg på første date (møttes på nettet), og tror vi hadde sex et par "dater" etter det. Men, vi var begge klare for å ha sex det første møte, men valgte å vente og se hvordan vi fungerte sammen før vi eventuelt skulle bli "knyttet" til hverandre. Anonymkode: 893fb...2f7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #5 Skrevet 23. mars 2016 5 timer siden, ambivalentReaction skrev: Mine forhold starter stor sett med at jeg våkner ved siden av et eller annet kvinnfolk. Dersom hun virker OK drar vi på date (typisk øl eller drinker) når vi har sluttet å være bakfull. Så vanligvis har vi sex før første date. Noen ganger har vi sex før vi kysser. Synes det er en interessant progresjon egentlig. Veldig bra! Det er gutten sin det Anonymkode: 49f83...983
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå