Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :)

Min alle beste vennine i hele verden har bursdag om 6 mnd. I den anledning tenkte jeg og ei vennine og lage supriseparty for henne ! :essen2:

Så da er spørsmålet mitt ; har dere noen tips til hva som kan være fint i den sammenheng? Alt fra pynt, kaker, leker, drinker og tema. 

Helst ikke som er alt for dyrt... 

Takk :hjertesmil:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel, hvor mange gjester, hvor stor plass (liten leilighet eller...)?

Husk når du skriver invitasjonen at det heter suRprise party. Eventuelt overraskelsesselskap :)

Anonymkode: 3e0c0...73b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Me Gusta!

Anonymkode: fc979...ceb

AnonymBruker
Skrevet

eBay har jo rykte på seg her på KG for å være rimelig i prisen, og når dere har 6 måneder på å planlegge + bestille (+ at du kan spleise med andre) så ville jeg satt i gang med å surfe der.

Om du ikke har en konto på Pinterest, så ville jeg laget en der asap. Der kan dere hente mye inspirasjon så lenge dere bruker engelske søkeord som har med fest å gjøre. ;)

"Alt for dyrt" er dessverre ingen god nok pekepinn for oss for øvrig. Det er utrolig relativt når du sier det slik. Men; sjekk ut eBay og Pinterest som sagt.

Anonymkode: f6f6f...a6f

AnonymBruker
Skrevet

Om noen skal/skulle laget et surprise party til meg, kunne jeg stått over kaken, alkohol, pynt, lokale osv.. mot en surprise las vegas tur :D 
Selvsagt dette krever hard planlegging.

Drikke:
Barcadi razz og masse tilbehør, rødvin pionet noir over 200,- prisklassen. Rødvin mainstreamet liker er: falling feather. 

En beger (3L) vin holder til 24 glass, så bare kjøp i vei! Les gjerne på drinktips på google, men hold deg oppdatert på vinmonopolet.no over hva de har inne på din butikk, alt fra eggelikør til kokkos gir bra drinker :) 

Anonymkode: 3a471...72a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...